PracaGrupypl.praca.dyskusje › RE: Firmy poszukuj?ce pracowników ?

  • 1. Data: 2002-11-22 08:20:32
    Temat: RE: Firmy poszukuj?ce pracowników ?
    Od: r...@g...faurecia.com (RECEPTION)

    rzeczywiscie moj mail wyszedl troche jak piesn pochwalna dla tych firm,
    ale.. coz, gdyby nie one nie mialabym pracy, wiec jestem wdzieczna
    i nie widze powodu, dla ktorego nie mialabym tak pisac. Byc moze
    zachece kogos do skorzystania z ich uslug, dla obopolnej korzysci.
    Piszesz 'moze to prawda' - w ktora czesc mojego maila tak ciezko uwierzyc?
    ;)

    s...@c...pl
    s...@o...pl
    s...@d...ids.pl