PracaGrupypl.praca.dyskusjeZ serii CV do oceny... › Re: Z serii CV do oceny...
  • Data: 2005-11-14 19:19:45
    Temat: Re: Z serii CV do oceny...
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    PT Kriss pisze:

    > Z co? "bezszeryfową" - to na Arial, helvetica, univers, gill sants, futura.
    > szeryfowe to: times, garamond, palatino, utopia. Kroje bezszeryfowe mają prosty
    > nowoczesny wyglad. Podstawowym wyróżnikiem jest brak poziomych kresek.

    Nie, nie. Zainteresowało mnie stwierdzenie, jakoby kroje bezszeryfowe
    były lepsze w tekstach technicznych (podczas gdy nie nadają się one
    praktycznie wcale jako podstawowy krój pisma w jakiejkolwiek drukowanej
    publikacji).

    Jubal

    --
    [ Miros/law L Baran, baran-at-knm-org-pl, neg IQ, cert AI ] [ 0101010 is ]
    [ BOF2510053411, http://hell.pl/baran/tek/, alchemy pany! ] [ The Answer ]

    ''I like a man who grins when he fights.''