PracaGrupypl.praca.dyskusjeZ serii CV do oceny... › Re: Z serii CV do oceny...
  • Data: 2005-11-15 21:46:59
    Temat: Re: Z serii CV do oceny...
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kriss <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Właśnie, to samo mogę spytać Ciebie. Gdzie są źródła Twojej opini.

    Przeważnie w głowie.

    Co, w mojej opinii, warto przeczytać (w losowej kolejności):

    <http://www.typografia.ogme.pl/> i inne pisma Roberta Chwałowskiego
    (tamże doskonała bibliografia)
    ,,Redagowanie techniczne książki'', Tekla Malinowska i Ludwik Syta
    ,,Człowiek i jego znaki'', Adrian Frutiger
    ,,About Face'', David Jury
    <http://www.gust.org.pl/PDF/BIUL/06/01-jmn.pdf>

    (i mnóstwo innych, ale te pierwsze przyszły mi na myśl)

    Jubal

    --
    [ Miros/law L Baran, baran-at-knm-org-pl, neg IQ, cert AI ] [ 0101010 is ]
    [ BOF2510053411, http://hell.pl/baran/tek/, alchemy pany! ] [ The Answer ]

    Mad dogs and Englishmen go out in the midday sun
    -- Noel Coward