PracaGrupypl.praca.dyskusjeZ serii CV do oceny... › Re: [OT] było: Z serii CV do oceny...
  • Data: 2005-11-15 16:59:16
    Temat: Re: [OT] było: Z serii CV do oceny...
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Są mniej wygodne w czytaniu, zwłaszcza jeśli składa się nimi dłuższy
    > tekst.

    Szeryfowe lepiej się czyta lepiej, bo szeryfy prowadzą wzrok, ale to nie powód
    to sztywnej postawy.

    > Brzydki. Instrukcje ,,czegoś tam'' są zwykle składane niestarannie,
    > żeby nie powiedzieć -- niechlujnie.

    Niezgodzę się, może np instrukcja kleju do tapet :-) miałem bardziej na myśli
    instr sprzętu elektronicznego, samochodów itp Mam kilka profesjonalnie
    złożonych, a to że się zdarzają fatalne, to prawda. Lecz o niczym to nie
    świadczy.

    > Etam.

    Wszystkie prace na uczelniach to times, horror.

    > To nie jest dobra reguła. Powiem więcej, to jest bardzo zła reguła.

    Zależy do kogo. Pewnie zaraz powiesz, że Polska tradycja typografi jest the best
    :-), tak jak nasza motoryzacyzacja, elektronika, kino :-)

    > Niestety, mam wrażenie, że zbyt wiele osób wydaje zbyt wiele publikacji
    > zapoznawszy się jedynie z powyższymi pozycjami.

    Ja mam niestety wrażenie, że wiele osób poprzestaje na obsłudze prog graf i DTP
    bez teoretycznego warsztatu. Co zresztą widać na około. Lubię korzystać z wiedzy
    ludzi, którzy reprezentują znacznie wyższy poziom w tej materii niż My Polacy.
    Oni mają po prostu dużo większe doświadczenie.

    Kriss