PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedznie umowy na 3 miesiące

  • 1. Data: 2006-05-31 14:25:48
    Temat: Wypowiedznie umowy na 3 miesiące
    Od: " " <m...@g...pl>

    Witam

    Dostąłem oferte pracy w jednej z firm. Na początku będę musiał podpisać
    umowę na czas określony na 3 miesiące. Jednocześnie czekam na ofertę pracy z
    innej firmy. W przypadku otrzymania oferty z drugiej firmy chciałbym
    zrezygnować z pierwszej jednak nie jestem przekonany czy istnieje możliwość
    rezygnacji z pracy jeżeli została podpisana umowa na czas określony 3
    miesięczny.

    Grzesiek

  • 2. Data: 2006-05-31 14:53:20
    Temat: Re: Wypowiedznie umowy na 3 miesiące
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 31 May 2006 14:25:48 +0000 (UTC), " "
    <m...@g...pl> zakodował:

    >czy istnieje możliwo?ć
    >rezygnacji z pracy jeżeli została podpisana umowa na czas okre?lony 3
    >miesięczny.

    Nie istnieje możliwość wypowiedzenia takiej umowy.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 3. Data: 2006-05-31 16:08:49
    Temat: Re: Wypowiedznie umowy na 3 miesišce
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    Kaizen napaskudził na ekranie:
    > Pięknego dnia Wed, 31 May 2006 14:25:48 +0000 (UTC), " "
    > <m...@g...pl> zakodował:
    >
    > Nie istnieje możliwość wypowiedzenia takiej umowy.

    Chyba, że ta umowa na 'czas określony' to tak naprawdę umowa na okres próbny
    3 miesięcy. Dowiedz się o jaką umowę chodzi. W przypadku na okres próbny 3
    mies, to wypowiedzenie masz 2 tyg.
    A jeżeli to naprawdę umowa na czas określony 3 mies, to tak jak Kaizen
    napisał ;)

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 4. Data: 2006-05-31 16:13:55
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:e5k91c$5ao$1@inews.gazeta.pl>
    Użytkownik <m...@g...pl> pisze:

    > Dostąłem oferte pracy w jednej z firm. Na początku będę musiał
    > podpisać umowę na czas określony na 3 miesiące.

    Będzie to umowa na czas określony czy na okres próbny? Bo to diametralna
    różnica.
    Jeśli to pierwsze, to nie masz możliwości rozwiązania takiej umowy przed
    czasem z zachowaniem okresu wypowiedzenia, bo takiego okresu po prostu nie
    ma.
    Jeśli to drugie, to okres wypowiedzenia wynosi 2 tygodnie.

    --
    Nixe

  • 5. Data: 2006-05-31 20:34:24
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:e5k91c$5ao$1@inews.gazeta.pl m...@g...pl
    <m...@g...pl> pisze:

> [...]
    > chciałbym zrezygnować z pierwszej jednak nie jestem przekonany czy
    > istnieje możliwość rezygnacji z pracy jeżeli została podpisana umowa na
    1.Jeśli to umowa o pracę to rozwiązać możesz tylko za porozumieniem stron.
    2.Jeśli to umowa na okres próbny to możesz ją rozwiazać za 2-tyg.
    wypowiedzeniem.

    Jotte