PracaGrupypl.praca.dyskusje › Weryfikowalność zaświadczenia o zatrudnieniu.

  • 1. Data: 2006-05-30 20:10:49
    Temat: Weryfikowalność zaświadczenia o zatrudnieniu.
    Od: "sunset" <s...@c...pl>

    Tak się zastanawiam :

    Wymagam od osoby X zaświadczenia o zatrudnieniu , w celu zawarcia umowy o
    świadczenie usług. X przedkłada żądany dokument, z którego wyniak, że jest
    zatrudniony w jednoosobowej firmie Y. Dzwonię do Y. Y potwierdza, że pan X u
    niego pracuje. Jak sprawdzić ponad wszelką wątpliwość, że tak jest
    rzeczywiście. Skąd mogę wiedzieć, że X nie działa w zmowie z Y i w
    rzeczywistości nie jest zatrudniony w jego firmie ?

    Dziękuję.

  • 2. Data: 2006-05-30 21:52:55
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    sunset napisał(a):
> [...]
    > jest rzeczywiście. Skąd mogę wiedzieć, że X nie działa w zmowie z Y i w
    > rzeczywistości nie jest zatrudniony w jego firmie ?

    Wynająć prywatnego detektywa.... tylko po co?

    p. m.

  • 3. Data: 2006-05-31 12:00:19
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "sunset" <s...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rzeczywiście. Skąd mogę wiedzieć, że X nie działa w zmowie z Y i w
    > rzeczywistości nie jest zatrudniony w jego firmie ?

    A co, boisz się, że usługodawca ukradnie Ci coś albo zepsuje i ucieknie ? To
    zatrudnij większą firmę. Za drogo ? No to ryzykuj :)

    e.