PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie zmieniające

  • 1. Data: 2007-10-04 07:16:15
    Temat: Wypowiedzenie zmieniające
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Witam,

    wszędzie w googlu jest jak to "wspaniały" pracodawca może złożyć
    wypowiedzenie zmieniające, ale nie ma jak "niedobry" pracownik może złożyć
    takie wypowiedzenie. Czy może mnie ktoś nakierować na temat?

  • 2. Data: 2007-10-04 07:47:20
    Temat: Re: Wypowiedzenie zmieniające
    Od: glosnetu <g...@p...onet.pl>

    On 4 Paź, 09:16, Herakles <h...@b...pl> wrote:
    > wszędzie w googlu jest jak to "wspaniały" pracodawca może złożyć
    > wypowiedzenie zmieniające, ale nie ma jak "niedobry" pracownik może złożyć
    > takie wypowiedzenie. Czy może mnie ktoś nakierować na temat?

    moze. Nie ma takiej mozliwosci. Hint - zastanow sie, na czym polega
    stosunek pracy, a w szczegolnosci - do czego zobowiazany jest
    pracownik,a do czego firma.

    Btw - moze sam zostan tym "wspanialym" pracodawca?

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 3. Data: 2007-10-04 15:20:06
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "Herakles" <h...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    złożyć
    > takie wypowiedzenie. Czy może mnie ktoś nakierować na temat?

    Chyba nie rozumiesz sensu wypowiedzenia zmieniającego. Jest to tak jakby
    połączenie 'propozycji nowych warunków' z normalnym wypowiedzeniem.
    Przyjmujesz warunki - jest ok, nie przyjmujesz - jest to traktowane
    jako wypowiedzenie -> czyli po odpowiednim czasie umowa się rozwiązuje.

    Jesteś pracownikiem. Chcesz złożyć 'wypowiedzenie zmieniajace'? Idziesz
    do pracodawcy, mówisz mu, że chcesz teraz mieć podstawę 2000 a nie 1000.
    Jak przyjmie jest ok (podpisujecie aneks z nową kwotą), jak nie
    przyjmuje twojej propozycji -> składasz normalne wypowiedzenie - umowa
    się rozwiązuje i jest ok.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 4. Data: 2007-10-06 20:08:16
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fe24kd$hrk$1@nemesis.news.tpi.pl Herakles
    <h...@b...pl> pisze:

    > wszędzie w googlu jest jak to "wspaniały" pracodawca może złożyć
    > wypowiedzenie zmieniające, ale nie ma jak "niedobry" pracownik może złożyć
    > takie wypowiedzenie.
    Kodeks pracy przewiduje taką czynność tyko dla pracodawcy.
    Nie oznacza to, że pracownik jest całowicie pozbawiony możliwości wykonania
    czynności zbliżonych skutkami do tego rozwiązania.

    --
    Jotte