PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie: na co zwrócić uwagę ? › Re: Wypowiedzenie: na co zwrócić uwagę ?
    From: studentos <s...@T...pl>
    Subject: Re: Wypowiedzenie: na co zwrócić uwagę ?
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Date: Sat, 22 Apr 2006 22:30:04 +0200

    22-04-2006, na pl.praca.dyskusje, Kaizen napisał(a):

    > Do tego nie masz uzasadnienia (jeżeli masz umowę na
    > czas nieokreślony, to wypowiedzenie musi mieć uzasadnienie) - co
    > praktycznie uniemożliwia uzyskanie odprawy

    Możesz mi trochę przybliżyć tą kwestię ? Tzn. w jakich przypadkach
    przysługuje odprawa, o jakiej kwocie mówimy...

    > Zwolnienie z obowiązku świadczenia pracy bierz KONIECZNIE na piśmie.

    Czy wystarczy zawarcie takiego zdania w samym wypowiedzeniu ?
    "Niniejszym zwalniam /Imię i Nazwisko/ z obowiązku świadczenia pracy w
    okresie trwania wypowiedzenia tj. w dniach /wymienić/" Czy ewentualnie ma
    się tu znaleźć jakiś paragraf ?

    > Zazwyczaj takie pismo zawiera klauzulę, że pracownik ma się stawić na
    > wezwanie pracodawcy.

    Jeśli takiej klauzuli nie będzie rozumiem, że nie powinienem się o nią
    dopraszać :> ?
    studentos