PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie: na co zwrócić uwagę ? › Re: Wypowiedzenie: na co zwrócić uwagę ?
  • Data: 2006-04-23 20:18:55
    Temat: Re: Wypowiedzenie: na co zwrócić uwagę ?
    Od: "Wielki Miś" <w...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "studentos" <s...@T...pl> napisał w wiadomości
    news:vr9i9bl3ckp3.12iqudcnrlxbt$.dlg@40tude.net...
    > Witam
    >
    > Co mogę zrobić w sytuacji, kiedy dostanę wypowiedzenie umowy o pracę od
    > mojego pracodawcy ? Na co w pierwszej kolejności zwrócić uwagę ? Po
    > wstępnej rozmowie mogę sądzić, że będzie się chciał (mój pracodawca)
    > zachować na poziomie. Pewnie zaproponuje jakąś kwotę na okres tych 3
    > miesięcy i będę mógł sobie pójść do domu szukać pracy, możliwe, że dopuści
    > taką możliwość, że w razie potrzeby będzie można zmienić "kwalifikację" na
    > "za porozumieniem stron", czy to mnie jest "na rękę" ?

> [...]

    Moja prosta rada: jeżeli czujesz, że będziesz zwolniony to idz na L4,
    przemyśl jakie rozwiązanie jest najlepsze dla Ciebie (bądź zwyczajnie
    egoistą). Ważne jest abyś trochę wypoczął, poszedł na badania. Proponuj
    zwolnienie jakieś maksymalnie 3 tygodniowe. Po przyjściu do pracy poproś o
    urlop wypoczynkowy. A co najważaniejsze to szukaj pracy.Nie przejmuj się
    pracodawcą dla niego najlepsze rozwiązanie to porozumienie stron.