PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie: na co zwrócić uwagę ? › Re: Wypowiedzenie: na co zwrócić uwagę ?
  • Data: 2006-04-22 21:21:33
    Temat: Re: Wypowiedzenie: na co zwrócić uwagę ?
    Od: "exit" <josh11(antyspam)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "studentos" <s...@T...pl> napisał w wiadomości
    news:1ha4w8xr0jooq$.8p9ox3g68tmi.dlg@40tude.net...

    | A co pracodawcy daje wypowiedzenie pracownikowi umowy ? Może faktycznie

    pracodawcy nic nie daje....ale on akurat ma to gdziesz bo zatrudni innego na
    Twoje miejsce.A ty musisz szukac kolejnej pracy.

    | rozegrałbym sprawę w ten sposób, że to ja złożyłbym wypowiedzenie...

    zloz jak chcesz w trybie ustawowym z 3 miesiecznym wypowiedzeniem.Tylko
    pamietaj ,jak jestes w okresie wypowiedzenia nie chroni Ciebie to przed
    zmiana wypowiedzenia przez pracodawce.

    --
    pozdrawiam,
    exit