PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wynagrodzenie minimalne (824zł) - koszty?

  • 1. Data: 2005-01-02 18:53:52
    Temat: Wynagrodzenie minimalne (824zł) - koszty?
    Od: "makes" <b...@o...pll>

    witam
    czy ktoś światły mógłby szybciutko wyliczyć jakie koszty ponosi pracodawca
    płacąć wynagrodzenie minimalne? (Zusy, ubezp, fundusze i US)
    xxxx zł???

    Dziekuję!

    pozdr
    mak

    tylk prosze nie pisać w procentach - gdyby to było dla mnie oczywiste - sam
    bym sobie policzył :)

  • 2. Data: 2005-01-02 19:19:02
    Temat: Re: Wynagrodzenie minimalne (824zł) - koszty?
    Od: "Jarek aka Dzarko" <p...@p...com>

    http://panorama.infor.pl/kalkulatory/wynagrodzen.php

  • 3. Data: 2005-01-02 19:27:27
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "makes" <b...@o...pll> napisał w wiadomości
> [...]
    pracodawca
    > płacąć wynagrodzenie minimalne? (Zusy, ubezp, fundusze i US)

    Minimalne wynagrodzenie od 01.01.2005 r. wynosi 849 PLN. Całkowite
    koszty wynoszą ok. 1020 PLN (dokładne wyliczenie nie jest możliwe bez
    znajomości obowiązującej u danego pracodawcy składki na ubezpieczenie
    wypadkowe).

    wa

  • 4. Data: 2005-01-02 21:24:03
    Od: "te" <t...@w...pl>