PracaGrupypl.praca.dyskusje › Masz dostęp do Internetu ?? Zarób na tym !!

  • 1. Data: 2005-01-02 18:40:19
    Temat: Masz dostęp do Internetu ?? Zarób na tym !!
    Od: "Bogdan" <c...@v...pl>

    Oto Twoja okazja do zarobienia pieniędzy, niezależnie czy to będzie drugie
    źródło czy podstawowe....możesz łatwo zarobić 500 zł tygodniowo poświęcając
    tylko 18 godzin Twojego czasu! Możesz dodatkowo zarobić nawet 2000 zł,lub
    więcej, jeśli masz życzenie poświęcić pełny wymiar godzin. Cała praca jest
    wykonywana w Twoim własnym domu. Sam ustalasz swój własny rozkład. Wszystko,
    czego potrzebujesz to komputer, natomiast jest zapewnione pełne Szkolenie
    on-line.
    W 30-dniowym BEZPŁATNY okres próbny.

    Pozdrawiam
    Bogdan Ciesielski
    c...@v...pl

  • 2. Data: 2005-01-02 18:52:57
    Temat: Re: Masz dostęp do Internetu ?? Zarób na tym !!
    Od: "slawek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Bogdan" <c...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Wszystko,
    > czego potrzebujesz to komputer, natomiast jest zapewnione pełne Szkolenie

    Ludzie!!!!!!!! może wszyscy poświęćmy troche czasu (taki wolontariat w
    niezarabianiu przez net :)) i nie omijajmy tych postów z rezygnacją albo
    gorzkim uśmiechem. Piszmy, nabijajmy się to moze idiotą zbrzydnie. Albo
    niech każdy walnie na skrzynke takiemu debilowi po 10 maili albo co. No może
    ja się za bardzo jednak denerwuje ... Tak czy inaczej mam dotkliwą alergie -
    NA GŁUPOTE. I jak sobie tu wpadam i nie tylko tu, jak dostaje to gówno na
    skrzynke w odpowiedzi na moje ogłoszenie "szukam pracy" to mnie k**** już
    trafia.

    Sławek

  • 3. Data: 2005-01-02 19:19:56
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    "Bogdan" <c...@v...pl> wrote in message

    > W 30-dniowym BEZPŁATNY okres próbny.

    Niesamowite!
    Rozumię, że pozwalasz pracować 30 dni bezpłatnie!

    Vizvary

  • 4. Data: 2005-01-02 20:22:30
    Od: azbest <a...@p...onet.pl>

    > Niesamowite!
    > Rozumię, że pozwalasz pracować 30 dni bezpłatnie!

    ty, ale jakie to fajne zdanie :) na poziomie pismia urzedowego :)

  • 5. Data: 2005-01-03 22:59:02
    Od: "tiras" <t...@g...pl>

    Spier...alaj oszuście i weź sie do uczciwej roboty zamiast oszukiwać ludzi!