PracaGrupypl.praca.dyskusje › krotko - praca IT w USA :)

  • 1. Data: 2005-01-02 19:56:58
    Temat: krotko - praca IT w USA :)
    Od: azbest <a...@p...onet.pl>

    Witam!

    Czy moze ktos orientuje sie odnosnie rynku pracy w USA dla studentow ale w
    sektorze IT ?
    Nie mam za wysokich kwalifikacji w kraju - 3 lata w firmach IT, glownie jako
    serwisant/administrator sieci, ale nie na b.wiela skale :)

    Czy oferty dla takich jak ja bywaja w tym kraju i czy jest popyt ?
    Uwazam, ze tam tez potrzebuja takich pionkow - "pecetologow stosowanych", ale
    jesli maja zaplacic x razy mniej takiemu jak ja a o wiele wyzsza stawke natywnemu
    amerykaninowi - ZWLASZCZA amerykaninowi-kapitaliscie :) to musi byc chyba
    popyt...?

    Nie chce tutaj ofert w stylu Work&TRAVEL gdzie robi sie ludzi w kuku, a oferty
    pracy maja tylko fizyczne (wiecie ze wg prawa amerykanskiego stawka dla
    stanowiska gdzie sa napiwki to troche ponad 2$ ?), a mi chodzi juz o takie jeden
    stopien wyzej :) Praca okresowa oczywiscie, choc moze i stala, jak sie
    sprawdze...

  • 2. Data: 2005-01-02 21:10:06
    Temat: Re: krotko - praca IT w USA :)
    Od: "mic" <u...@p...fm>

    rozumiem ze pozwolenie na prace w USA to nie jest dla ciebie problem

  • 3. Data: 2005-01-02 21:19:39
    Od: "Darek" <...@...com>

    Gdzies czytalem , ze nawet amerykanie miewaja problemy ze znalezieniem pracy
    w IT (glównie przez outsourcing do Indii czy Chin).
    Jesli chcesz pracowac za grosze to moze i Cie wezma, ale pamietaj ze w
    Stanach zycie jest drogie, a przy obecnej stawce dolar/zlotówka do kraju nie
    przywieziesz duzych pieniedzy.

    Pozdro
    Darek

  • 4. Data: 2005-01-02 21:24:09
    Od: slimak <s...@U...com.pl>

    Darek napisał(a):
> [...]
    > Stanach zycie jest drogie, a przy obecnej stawce dolar/zlotówka do kraju nie

    jesli macie jakies konkretne oferty to chetnie ja sie wybiore - nie
    zalezy mi na tysiacach $$$ ktore by mozna przywiesc, chcialbym zdobyc
    doswiadczenie jako wlasnie admin/sieciowiec ale gdzies w firmie za granica

  • 5. Data: 2005-01-02 21:39:54
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    slimak <s...@u...com.pl> wrote:

    > jesli macie jakies konkretne oferty to chetnie ja sie wybiore - nie

    Dlaczego mamy za Ciebie szukać. Do tego to pracodawca musi Ciebie chcieć, a
    nie Ty pracodawcę.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 6. Data: 2005-01-02 22:21:59
    Od: azbest <a...@p...onet.pl>

    > jesli macie jakies konkretne oferty to chetnie ja sie wybiore - nie
    > zalezy mi na tysiacach $$$ ktore by mozna przywiesc, chcialbym zdobyc
    > doswiadczenie jako wlasnie admin/sieciowiec ale gdzies w firmie za granica

    ić stond, ić...robisz mi konkurencje :)
    Albo lepiej, zaczne jak Amerykanin:
    "On jest oszustem, psuje mi rynek, przez niego czuje sie przesladowany,
    oszukany. domagam sie 0,5 mln $ odszkodowania" ;)

  • 7. Data: 2005-01-02 22:39:24
    Od: azbest <a...@p...onet.pl>

    > Do tego to pracodawca musi Ciebie chcieć, a nie Ty pracodawcę.

    a czy on i ja pisalismy o stolkach za 1 mln zielonych zeby poszukiwal nas jakis
    head-hunter ?
    Czy pisalismy o pracy jako pro-pro-pro-professionalist ?
    Nie ! Pisze o takiej pracy jaka wykonuje tutaj w kraju jako student, ale moze za
    troszke wieksze pieniazki niz 800 PLN.

  • 8. Data: 2005-01-02 22:40:54
    Od: azbest <a...@p...onet.pl>

    > rozumiem ze pozwolenie na prace w USA to nie jest dla ciebie problem

    a co jezeli powiem ci ze NIE jest to dla mnie problemem...?

  • 9. Data: 2005-01-03 05:30:09
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    azbest <a...@p...onet.pl> wrote:

    > a czy on i ja pisalismy o stolkach za 1 mln zielonych zeby poszukiwal nas jakis
    > head-hunter ?

    Przyznaj - w ogóle nie interesowałeś się tematem legalnej pracy w USA,
    prawda?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 10. Data: 2005-01-03 11:27:18
    Od: "KRIS" <d...@g...pl>

    > ić stond, ić...robisz mi konkurencje :)
    > Albo lepiej, zaczne jak Amerykanin:
    > "On jest oszustem, psuje mi rynek, przez niego czuje sie przesladowany,
    > oszukany. domagam sie 0,5 mln $ odszkodowania" ;)
    Osobiście bardziej mi to przypomina wypowiedzi naszych kochanych rodaków
    pracujących za granicą.