PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dodatkowy urlop dla pracujacego studenta ?

  • 1. Data: 2005-01-02 17:24:27
    Temat: Dodatkowy urlop dla pracujacego studenta ?
    Od: "d" <...@t...pl>

    Witam,

    Studiuje zaocznie, mam umowe o prace na czas nieokreslony. Czy przysluguje
    mi jakis dodatkowy urlop z racji, ze studiuje np. na potrzeby przygotowania
    do sesji, egzaminow itp. Dodam, ze studiuje z wlasnej woli, pracodawaca nie
    wysylal mnie na doedukowanie. Jesli tak prosze o podstawe prawna.

    Pozdrawiam,

    g.

  • 2. Data: 2005-01-02 18:20:57
    Temat: Re: Dodatkowy urlop dla pracujacego studenta ?
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia d <...@t...pl> wystukał[a]:
> [...]
    > potrzeby przygotowania do sesji, egzaminow itp. Dodam, ze studiuje z
    > wlasnej woli, pracodawaca nie wysylal mnie na doedukowanie.

    Nie przysługuje ci. Co najwyżej pracodawca może cię zwolnić z pracy na
    zajęcia (co byś musiał potem odrobić), lub udzielić bezpłatnego urlopu
    na ten dzień.

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --