eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeWynagrodzenie informatyka › Re: Wynagrodzenie informatyka
  • Data: 2005-02-15 18:18:11
    Temat: Re: Wynagrodzenie informatyka
    Od: "Larek" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Express" <e...@s...org> napisał w wiadomości
    news:cutalp$qll$1@shodan.interia.pl...
    > Larek wrote:
    >
    >> Obciąć tylko jesli coś się psuje z jego winy, lub coś się psuje a on nic
    >> nie robi. I nie pensję, ale premię - o premii mówimy. Tak na prawdę, to w
    >> 90% przypadków i tak nie będziesz w stanie stwierdzić czy czy winny jest
    >> admin i czy czas usuwania awarii nie był zbyt dugi. Chyba, że sam masz
    >> wiedzę informatyczną na odpowiednim poziomie.
    >
    > Od tego jest "Service Level Agreement". Definiuje sie serwisy (czy
    > usługi), definiuje sie dostępność danego serwisu i czasy reakcji na
    > awarie. Parametry się monitoruje i wszystko jest jasne. Jak nie spełnia
    > założeń przyjętych w SLA to premia w dół.

    Co innego czas reakcji na awarię (który rozumiem, jako czas który upływa od
    momentu zgłoszenia do rozpoczęcia działań), a co innego czas na usunięcie
    awarii, który z reguły jest nieprzewiduwalny....


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1