PracaGrupypl.praca.dyskusjeWybor specjalizacji J2EE czy .NET ? › Re: Wybor specjalizacji J2EE czy .NET ?
    From: "Michal Talaga" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wybor specjalizacji J2EE czy .NET ?
    Date: Wed, 27 Aug 2003 10:01:07 +0200

    > Ależ oczywiście, nie miej jednak pretensji jak ktoś uzna że jesteś co
    > najmniej zabawny i pleciesz trzy po trzy. Po prostu opinie, które
    > przedstawiłeś w konfrontacju z rzeczywistością są śmieszne.

    Wiesz co, tez tak myslalem, jak na sile staralem sie nie uzywac Internet
    Explorera, jeszcze za czasow wersji okolo 3.0.
    Uwazasz, ze jestem smieszny. Trudno, za pare lat okaze sie kto mial racje.

    > Te wszystkie
    > peany na cześć Microsoftu, to chwalenie niesamowitych zalet, przy zupełnym
    > niedostrzeganiu wad. Człowiek się zastanawia, czy dostajesz od nich jakieś
    > honorarium, czy może chwalisz ich z czystej naiwności. ;)

    Czy ja chwale ich produkty, ich zalety?
    Bynajmniej, conajwyzej odpowiadam na stawiane im nieprawdziwe, moim zdaniem,
    zarzuty.
    Zdaje sobie sprawe, ze nie sa idealne i ze na rynku sa produkty i lepsze i
    gorsze.
    Pamietajmy jednak, ze mowimy o sytuacji na rynku i tendencjach, a nie o
    jakosci produktow.

    --
    Michal
    Strategiczny PBEM