PracaGrupypl.praca.dyskusjeWybor specjalizacji J2EE czy .NET ? › Re: Wybor specjalizacji J2EE czy .NET ?
  • Data: 2003-08-27 10:11:23
    Temat: Re: Wybor specjalizacji J2EE czy .NET ?
    Od: "Michal Talaga" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Cytat: "W Polsce serwery Unixowe stanowia mniejszosc"
    > Jaki procent stanowią Unixowe systemy, i skąd masz te statyskyki ?

    dane na podstawie obserwacji sprzedazy prowadzonej przez znane mi zrodla, w
    tym moja firme.

    > A teraz, Unixy są drogie, Windowsy też to tanich nie należą, więc te
    > firmy pewnie używają Linux/*BSD :)

    przy milionach zlotych wydawanych na licencje na software, cena windowsow -
    kilka...kilkadziesiat tysiecy nie jest znowu taka duza.
    za to ceny za rozwiazania unixowe wychodza np 4 razy drozej a to juz sie
    powoli zaczyna robic znaczaca kwota.

    Wytlumacz prezesowi-nieinformatykowi ze powinien wydac wiecej, za korzysci
    kotrych nie widzi.
    Na ile jest to trudne pokazuje wlasnie rynek.

    --
    Michal
    Strategiczny PBEM