PracaGrupypl.praca.dyskusjeWybor specjalizacji J2EE czy .NET ? › Re: Wybor specjalizacji J2EE czy .NET ?
  • Data: 2003-08-27 08:24:48
    Temat: Re: Wybor specjalizacji J2EE czy .NET ?
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michal Talaga wrote:
> [...]
    linux

    > Przewaga MS jest to, ze end-user to 9X% system Windows, a jak juz end-user
    > jest na windows, no to najlepiej zrobic pelna integracje, w tym serwer
    > domeny Active Directory.

    wiesz czemu w duzej znanej mi firmie nie ma AD a jest NDS ? skalowalnosc..
    > a programy napisane dla unixa (nie wszystkie) sa tylko na unixa i co z tego
    > ?

    to z tego ze unix jest _stabilny_ zgodny z miedzynarodowymi standardami,
    a nie "standardami" majkrosoftu

    > Emulatory sa w obie strony (pomijam skutecznosc).

    co ty pleciesz ? Xfree mam na windows ( pisane bylo pod "unix" ) i
    dziala bez emulatora, perl, bash. wymieniac dalej ?

    --
    Marcin Tadeusz Strzyzewski
    CCNP/CCSP/SCSA