PracaGrupypl.praca.dyskusjeWrażenia z rekrutacji › Re: Wrażenia z rekrutacji
  • Data: 2006-04-02 12:21:46
    Temat: Re: Wrażenia z rekrutacji
    Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości <news:e0oer4$7gf$1@inews.gazeta.pl>
    camel <g...@f...gotdns.com> pisze:

    > To jest właśnie przykład polskiego podejścia do biznesu, o którym
    > pisała wyżej Immona: nie ma natychmiastowej kary (utraty klientów),
    > więc nie ma się czym przejmować!

    A czym_konkretnie_należałoby się w takiej sytuacji, jaką tu omawiamy,
    przejmować?
    Wyjaśnij mi to jako człowiek, nie mający typowego, polskiego podejścia do
    biznesu - czym mam się przejąć, jako pracodawca, który nie odpowiedział na
    aplikacje osób nie zadających sobie wysiłku, by zrozumieć treść mojego
    ogłoszenia.
    Nie masz wrażenia, że skoro zasady takie (tu: nie odpowiadania na totalnie
    nietrafione cefałki) praktykowane są od iluś lat, a firma z powodzeniem
    utrzymuje się na rynku i kosi konkurencję, to właściwym wyznacznikiem
    trafności takiej, a nie innej strategii jej działania jest wzrost obrotów, a
    nie prześmiewcze i dyskredytujące opinie kilkunastu osób z neswów, które
    często-gęsto nie mają nawet pojecia o czym piszą?

    > Myślisz, że teksty "prześmiewcze", choć pozbawione sensu coś komuś
    > udowodnią?

    Śledząc tę dyskusję i twardogłowość niektórych osób, nawet na to liczę.

    --
    Nixe