PracaGrupypl.praca.dyskusjeWrażenia z rekrutacji › Re: Wrażenia z rekrutacji
  • Data: 2006-04-02 12:20:04
    Temat: Re: Wrażenia z rekrutacji
    Od: mgl <a...@f...email.com> szukaj wiadomości tego autora

    Nixe wrote:
    > Jak wyżej. Co ma ma jedno do drugiego?
    > Przypomnę, że zaczęło się od odpowiedzi na wszystkie aplikacje.
    > Jak to się przekłada na zadowolenie klienta zarówno z usług jak i cen?
    > Naprawdę uważasz, że jeśli pani Maria Kowalska, która nie dostała
    > odpowiedzi z działu HR, opowie wszystkim naokoło, jaka to firma ABC jest
    > buracka, to firma ta automatycznie zacznie tracić klientów? Mając już
    > ustaloną markę i renomę na rynku?

    Nie wiem, jak u Ciebie, ale w IT tak właśnie jest... klienci od razu nie
    uciekną, ale na pewno liczba dobrych kandydatów do pracy się zmniejszy,
    bo to, w jaki sposób firma prowadzi kontakt z kandydatami świadczy też
    najczęściej o jej dojrzałości w innych obszarach. Jeśli Maria Kowalska
    ma u Was sprzątać to krzywda firmie na pewno się nie stanie, jeśli
    jednak ma pracować na specjalistycznym stanowisku to pewne jest, że jej
    znajomi z branży dowiedzą się, gdzie olewa się ludzi. A ludzie awansują
    i któregoś dnia trafi kosa na kamień. Sprawdzone, praktykowane i popierane.

    > Nie dają? A to buraki niemyślące. Jak można tak bardzo nie zadbać o
    > wizerunek firmy i nie pokazać swojej potęgi finansowej, podczas, gdy w
    > innych miejscach takie rozdawanie pieniędzy staje się standardem :)

    I po co ironizujesz?

    --
    mgl