PracaGrupypl.praca.dyskusjeWrażenia z rekrutacji › Re: Wrażenia z rekrutacji
  • Data: 2006-04-02 14:22:33
    Temat: Re: Wrażenia z rekrutacji
    Od: "exit" <josh11(antyspam)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
    news:e0oah9$eib$1@news.mm.pl...

    > Dokładnie. Czy w jakiś sposób mój styl życia i prowadzenia interesów
    > przeszkadza Ci, że nie wiedzieć czemu tak, a nie inaczej reagujesz na moje
    > posty? To przecież moja sprawa co robię :)

    z tego co zauwazylem ,,obstawiasz,, wiekszosc grup newsowych w polsce i w
    wiekszosci watkow masz cos do powiedzenia.Wez tylko pod uwage,ze ilosc nie
    zawsze idzie w parze z jakoscia Twoich wypowiedzi.
    Nie wiem jakie prowadzisz interesy i jak je prowadzisz ale sadzac z twojego
    stylu jedyne czego moge ci zyczyc to powodzenia.
    Zyjesz w wirtualnym swiecie grup news-owych i for dyskusyjnych wiec dobra
    rada idz czasami na spacer z dzieckiem i zacznij wiecej czasu spedzac w
    realnym swiecie.

    EOT

    --
    pozdrawiam,