PracaGrupypl.praca.dyskusjeWrażenia z rekrutacji › Re: Wrażenia z rekrutacji
  • Data: 2006-04-02 14:39:44
    Temat: Re: Wrażenia z rekrutacji
    Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości <news:e0omo7$gk5$1@atlantis.news.tpi.pl>
    exit <josh11(antyspam)@wp.pl> pisze:

    > z tego co zauwazylem ,,obstawiasz,, wiekszosc grup newsowych w polsce

    Zmień serwer newsów, jeśli 8 grup to u Ciebie większość.

    > Wez tylko pod uwage,ze ilosc nie zawsze idzie w parze z jakoscia Twoich
    > wypowiedzi.

    Że posłużę się jakże trafnym w tej sytuacji kolokwializmem Jotte - "wali
    mnie" Twoja opinia na temat jakości moich wypowiedzi, stylu mojego życia
    prywatnego czy strategii prowadzenia firmy.
    Jeśli masz ochoty na_merytoryczną_dyskusję na temat wątku, to
    dyskutuj_merytorycznie_.
    Jeśli nie masz ochoty, bo uważasz, że gadam bzdury, że nie jestem godnym
    Ciebie partnerem w rozmowie, to po prostu nie odpisuj.
    Daruj sobie jednak kpiny, tanie moralizatorstwo i wycieczki osobiste, bo
    jest to taktyka zdeczko żenująca w dyskusjach.

    --
    Nixe