PracaGrupypl.praca.dyskusjeWrażenia z rekrutacji › Re: Wrażenia z rekrutacji
    From: "Immona" <c...@n...gmailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wrażenia z rekrutacji
    Date: Sun, 02 Apr 2006 05:00:50 +0200

    Napisalam:

    >Jesli Twoje inicjaly to M.P., masz ok. 23-34 lata, a ta firma to pewna mala
    >agencja interaktywna, to jestem w stanie zrozumiec uwarunkowania niektorych
    >Twoich postaw. Pozostane jednak przy swojej ocenie, poniewaz wole sie uczyc
    >od
    >
    >ych, ktorzy maja wieksze doswiadczenie z robiacymi wrazenie sukcesami po
    >drodze.

    Popelnilam blad, odwoluje powyzsze. Zmylila mnie niejaka Magdalena P, ktora
    uzywala tego samego adresu email co Nixe.
    Nixe to oczywiscie MK, ale dane osobowe mnie malo interesowaly. Chcialam po
    prostu zobaczyc, jaka firma ma takie obyczaje, jak Nixe opisuje.

    Otoz firma, w ktorej siedzi w sekretariacie Nixe i drze cefalki bez odpowiedzi
    nazywa sie DraCon - www.dracon.pl.

    Nie wiem, czy skutek marketingowy wynikajacy z tego maila byl dla nich
    zamierzony :)

    I.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl