PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wojsko po studiach

  • 1. Data: 2002-06-06 13:26:37
    Temat: Wojsko po studiach
    Od: "Tomasz P." <p...@p...gliwice.pl>

    Cześć!
    Mam takie pytanko związane ze służbą wojskową: czy kończąc studia w tym
    roku jest się automatycznie przeniesionym do rezerwy (rocznik '77) czy też
    trzeba iść do armii i jeśli tak to na jak długo?
    Słyszałem już tyle wersji na ten temat, że mam mętlik w głowie i nie
    wiem, co jest prawdą

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2002-06-06 13:41:24
    Temat: Re: Wojsko po studiach
    Od: "zbyszek9" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz P." <p...@p...gliwice.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Pozdrawiam
    > Tomek
    >
    > Podlegasz do 31 grudnia roku w którym kończysz 26 lat .
    To wiadomość z WKU z marca tego roku . Może coś sie zmieniło ?
    Zbyszek

  • 3. Data: 2002-06-06 14:09:13
    Od: "Bober, Grzegorz" <g...@p...fm>

    Użytkownik "zbyszek9" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > To wiadomość z WKU z marca tego roku . Może coś sie zmieniło ?

    Nie wiem czy nie pomyliłeś coś z tymi 26 latami.
    Prawdopodobnie na pewno to jest tak że do 1,5 roku po skończeniu studiów
    mogą Cię zwinąć (a później już nie)

    A wracjąć do kwestii wieku. TO ja byłem w SPR i miałem kumpli którzy byli
    już po trzydziestce.

    pozdrowienia
    --
    Grzegorz Bober
    Chester vel Biker

  • 4. Data: 2002-06-06 14:13:36
    Temat: Odp: Wojsko po studiach
    Od: "pogrzbacz" <j...@w...pl>

    Witam
    Ja sie obronilem 7 listopada, czekalem na cos z WKU i nie przyszlo.
    Poszedlem tam i sie dowiedzialem ze nie przysluguje mi przeniesienie do
    rezerwy jako absolwentowi szkoly wyzszej
    poniewaz jestm na studiach podyplomowych.
    Wiec roznie z tym bywa jedni dostaja do domu , a inni musza tam isc z
    indeksem.

    qba
    Użytkownik Tomasz P. <p...@p...gliwice.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:adnnq4$i4u$...@z...polsl.gliwice.pl...

  • 5. Data: 2002-06-06 14:28:42
    Od: "ssn232" <ssn232[spam]@poczta.onet.pl>

> [...]
    > trzeba iść do armii i jeśli tak to na jak długo?
    > Słyszałem już tyle wersji na ten temat, że mam mętlik w głowie i nie

    ja rocznik 77 w tamtym roku ukończyłem studia i po okazaniu dyplomu zostałem
    przeniesiony do rezerwy, gdyż wtedy RP nie miała pieniedzy.

  • 6. Data: 2002-06-06 16:05:00
    Od: "sebur" <s...@p...onet.pl>

    > ja rocznik 77 w tamtym roku ukończyłem studia i po okazaniu dyplomu
    zostałem
    > przeniesiony do rezerwy, gdyż wtedy RP nie miała pieniedzy.

    No to masz szczęście:ja właśnie dzisiaj byłem w WKU (potrzebowałem
    zaświadczenie o przeniesieniu do rezerwy-myślałem że dostanę) i dowiedziałem
    się, że:
    absolwenci zeszłoroczni (broniący się w 2001) zostali przeniesieni do
    rezerwy.Była to decyzja jednorazowa.W chwili obecnej nie ma żadnej decyzji
    na ten temat, więc obowiązuje 18 miesięcy od momentu obrony pracy
    magisterskiej.W tym czasie mogą Cię wziąć.
    Miałem już ofertę pracy (czeka na mnie do jutra czyli do piątku), jedynym
    warunkiem było przyniesienie zaświadczenie o uregulowaniu służby.
    A bezrobocie rośnie.....
    sebur

  • 7. Data: 2002-06-07 10:59:37
    Od: "Wojciech Sz" <w...@e...pl>

> [...]
    > rezerwy jako absolwentowi szkoly wyzszej
    > poniewaz jestm na studiach podyplomowych.

    Hej,
    A musiales im mowic ze jestes na podyplomowych?
    Je obronilem sie dopiero co i wlasnie zamierzam wybrac sie na studia
    podyplomowe. Po zeszlorocznej decyzji MON o przeniesieniu absolwentow do
    rezerwy tylko czekam na taka sama w tym roku.
    Obym sie nie rozczarowal...

    Wojtek

  • 8. Data: 2002-06-07 19:56:19
    Od: "PING" <c...@o...pl>

    Witam!
    Na wstepie NIE DAJCIE SIE ROBIC W BAMBUS!!!

    Jestem tegorocznym absolwentem, rocznik 77, obrona kwiecien.
    Dostalem wezwanie do WKU na poczatku maja.
    Pan plk, z ktorym mialem nieprzyjemnosc rozmawiac, po
    okazaniu przeze mnie dyplomu. powiedzial, ze jesli nie zostane
    wezwany do 18 miesiecy to zostane przeniesiony do rezerwy.
    Na to ja mu powiedzialem, ze slyszlem w telewizji, ze
    decyzja MON zeszlo i tegoroczni
    absolwenci rocznik 76, 77 i bodajze 78 przenoszeni sa do
    rezerwy.
    Pan plk byl tym bardzo zdziwiony. Siegnal po telefon i ...,
    ktos po drugiej stronie wyjasnil mu, ze mam racje.

    W ksiazeczce wojskowej w pkt. 5. Stosunek do sluzby
    wojskowej w rubryce przeniesiony do rezerwy wpisano:
    09.11.2001 paragraf 2 Zarzadzenie MON65/MON
    z dn. 15.10.01
    Na stronie 18 w ksiaz. wojsk.
    Wpisano mi tresc orzeczenia lekarskiego z dn. 22.04.1996
    Kat "A", stopien wojskowy - szeregowy..

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2002-06-10 15:33:49
    Od: "Andrzej Grzebielec" <e...@g...pl>

    "PING" <c...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > z dn. 15.10.01
    > Na stronie 18 w ksiaz. wojsk.
    > Wpisano mi tresc orzeczenia lekarskiego z dn. 22.04.1996

    To dobre
    bede musiał to opowiedzieć swoim dwum kolegom, zeszłorocznym absowentom
    wyższych uczelni, którzy zaraz po studiach mieli tą przyjemność spędzenia 6
    miesięcy w armii zanim zostali przeniesieni do rezerwy.

    Andrzej

  • 10. Data: 2002-06-18 12:06:13
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 6 Jun 2002 18:05:00 +0200, "sebur" <s...@p...onet.pl> wklepał(-a):

> [...]
    >na ten temat, więc obowiązuje 18 miesięcy od momentu obrony pracy
    >magisterskiej.W tym czasie mogą Cię wziąć.

    Poprawka: absolwenci broniący się DO 2001 r. Ci, co zdobyli np. dyplom inżyniera
    w 1999 r. i kontynuowali naukę na studiach mgr też dostali przeniesienie do
    rezerwy (na podstawie dyplomu inżyniera).

    Karate Klub NATAN http://www.karate.iq.pl/