PracaGrupypl.praca.dyskusje › Polska/zagranica/podatki=prosba o rade

  • 1. Data: 2002-06-06 09:43:12
    Temat: Polska/zagranica/podatki=prosba o rade
    Od: "Stan" <s...@b...pl>

    Witam

    trafia mi sie okazja podjecia pracy dla firmy z UE
    zatrudnienie na tamtejsza (Holandia) umowe o prace, praca w Polsce
    Czy ktos moze mi powiedziec jak wygladaja kwestie podatkowe ?
    Place je tu czy tam, a moze moge wybrac jesli tak ktora opcja jest lepsza?
    Mam nadzieje ze nie ma opcji place tu i tam ;-)

    Pozdr.

    Stan

  • 2. Data: 2002-06-06 19:48:20
    Temat: Re: Polska/zagranica/podatki=prosba o rade
    Od: "Bolek LTC" <b...@g...com>

    Użytkownik Stan <s...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:adnapa$p6$...@s...icm.edu.pl...
> [...]
    lepsza?
    > Mam nadzieje ze nie ma opcji place tu i tam ;-)

    pytałem o to samo (tylko Anglia) proponuje przeczytać dość długą dyskusję na
    ten temat na pl.soc.prawo.podatki
    (początek z 25 maja)

    Bolek

  • 3. Data: 2002-06-07 06:16:47
    Od: "Stan" <s...@b...pl>

    Użytkownik "Bolek LTC" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > pytałem o to samo (tylko Anglia) proponuje przeczytać dość długą dyskusję
    na
    > ten temat na pl.soc.prawo.podatki
    dzieki przeczytalem, ale to nie jest 'to samo' - ty bedziesz pracowal za
    granica (nie bedziesz przebywal w Polsce) ja zas bede caly czas w kraju z
    tym ze na umowie w Holandii, i w dalszym ciagu nie jestem pewien jak to
    powinno wygladac

    Stan