PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop macierzyński przed porodem

  • 1. Data: 2002-06-06 10:40:35
    Temat: urlop macierzyński przed porodem
    Od: "Monika Zając" <m...@i...pl>

    Cześć wszystkim

    mam problemtakiej natury:
    Mója pracownica jest w ciąży. Do 01.06.2002r. była na l/4 od 02.06.2002r.
    lekarz dał jej zaświadczenie o urlopie macierzyńskim i wskazał termin
    rozwiązania na 09.06.2002. Czy jest to zgodne z art.180 par. 3 kp. Czy nie
    powinna mieć co najmniej 2 tygodni urlopu macierzyńskiego przez
    rozwiaznaiem. Z góry dziękuję. Milówka

  • 2. Data: 2002-06-06 14:08:12
    Temat: Re: urlop macierzyński przed porodem
    Od: "Kinga" <k...@a...pl>

    Użytkownik "Monika Zając" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rozwiązania na 09.06.2002. Czy jest to zgodne z art.180 par. 3 kp. Czy nie
    > powinna mieć co najmniej 2 tygodni urlopu macierzyńskiego przez

    Nie powinna. Moze wcale nie brac macierzynskiego przed porodem.

    pzd

    kinga

  • 3. Data: 2002-06-07 06:28:31
    Od: "Monika Zając" <m...@i...pl>

    Wiem, że nie musi brać urlopu macierzyńskiego przed, ale jeśli bierze czy
    nie musi być co najmniej 2 tygodni, a jeżeli nie to jakie znaczenie ma zapis
    kodeksowy? Milówka
    Użytkownik Kinga <k...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:adnqgv$h44$...@n...tpi.pl...

  • 4. Data: 2002-06-09 22:32:40
    Od: "Kinga" <k...@a...pl>

    > Wiem, że nie musi brać urlopu macierzyńskiego przed, ale jeśli bierze czy
    > nie musi być co najmniej 2 tygodni, a jeżeli nie to jakie znaczenie ma
    zapis
    > kodeksowy? Milówka

    Nie musi brac calych 2 tygodni.