PracaGrupypl.praca.dyskusje › program "pierwsza praca" i służba wojskowa

  • 1. Data: 2002-06-06 12:28:55
    Temat: program "pierwsza praca" i służba wojskowa
    Od: "sebur" <s...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczów!
    Miałem dostać pracę w telemarketingu (hurtownia farmaceutyczna:dzwonienie do
    aptek-bardziej wygląda to na dział sprzedaży a nie telemarketing), a tu
    ZONK.Pracodawca rząda uregulowanego stosunku do służby wojskowej.
    No i po robocie....
    Byłem na WKU-powiedzieli mi, że mają "18 miesięcy na to aby mnie powołać
    albo nie".Wiem, że w zeszłym roku wyszło zarządzenie (nr 65 chyba), o
    przeniesieniu absolwentów do rezerwy, a w tym roku takiej decyzji nie ma, do
    woja wziąć mnie nie chcą (ja też tam nie chcę iść :-) ) przenieść do rezerwy
    nie mogą.
    I co teraz?
    wydadzą masę forsy na program "pierwsza praca", pracodawcy rządają
    uregulowanego stosunku do służby wojskowej, a MON nie przenosi absolwnentów
    uczelni wyższych do rezerwy
    I co Wy na to?
    sebur

  • 2. Data: 2002-06-06 12:31:54
    Temat: Re: program "pierwsza praca" i służba wojskowa
    Od: "sebur" <s...@p...onet.pl>

    ", pracodawcy rządają

    oops- pisze się chyba żądają....;-)
    za dużo zwiedziłem rządowych stron w poszukiwaniu info na ten temat ;-)
    sebur

  • 3. Data: 2002-06-07 19:59:29
    Od: "PING" <c...@o...pl>

> [...]
    > albo nie".Wiem, że w zeszłym roku wyszło zarządzenie (nr 65 chyba), o
    > przeniesieniu absolwentów do rezerwy, a w tym roku takiej decyzji nie ma,

    !!!Decyzja ta dotyczy takze absolwentow tegorocznych!!!

    Jestem tegorocznym absolwentem, rocznik 77, obrona kwiecien.
    Dostalem wezwanie do WKU na poczatku maja.
    Pan plk, z ktorym mialem nieprzyjemnosc rozmawiac, po
    okazaniu przeze mnie dyplomu. powiedzial, ze jesli nie zostane
    wezwany do 18 miesiecy to zostane przeniesiony do rezerwy.
    Na to ja mu powiedzialem, ze slyszlem w telewizji, ze
    decyzja MON zeszlo i tegoroczni
    absolwenci rocznik 76, 77 i bodajze 78 przenoszeni sa do
    rezerwy.
    Pan plk byl tym bardzo zdziwiony. Siegnal po telefon i ...,
    ktos po drugiej stronie wyjasnil mu, ze mam racje.

    W ksiazeczce wojskowej w pkt. 5. Stosunek do sluzby
    wojskowej w rubryce przeniesiony do rezerwy wpisano:
    09.11.2001 paragraf 2 Zarzadzenie MON65/MON
    z dn. 15.10.01
    Na stronie 18 w ksiaz. wojsk.
    Wpisano mi tresc orzeczenia lekarskiego z dn. 22.04.1996
    Kat "A", stopien wojskowy - szeregowy..

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2002-06-09 06:13:57
    Od: "ralf78" <r...@b...pl>

    Ale czy ktos wie czy to dotyczy absolwenta tegorocznego ale rocznik
    78...???????????????

    Użytkownik PING <c...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:adt14b$581$...@n...tpi.pl...

  • 5. Data: 2002-06-10 22:06:45
    Od: "Paweł Chałczyński" <c...@p...onet.pl>

    > Ale czy ktos wie czy to dotyczy absolwenta tegorocznego ale rocznik
    > 78...???????????????

    No wydaje mi sie ze tak, w ustawie nie widzialem nic o rocznikach, chodzilo
    tam o osoby ktore staly sie absolwentami przed wejsciem ustawy.

    Ja tez jestem 78 i koncze mgr w czerwcu, tylko ze mam juz licencjata z przed
    dwoch lat, bylem w WKU gosc kazal napisac podanie o anulowanie odroczenia i
    przyjsc w lipcu bo wtedy sie jakas komisja zbiera i dostane wpis. Wprawdzie
    odroczenie mam do czerwca wiec i tak mi sie konczy, ale fakt, jest jakies
    ryzyko ze tych ktorzy koncza teraz moze to nie obowiazywac, wiec wole brac
    przeniesienie niejako jeszcze na stary dyplom (przed wejsciem ustawy)

    --
    Pawel Chalczynski - c...@p...onet.pl - ICQ 4289653