PracaGrupypl.praca.dyskusjeWojsko po studiach › Re: Wojsko po studiach
    From: "sebur" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wojsko po studiach
    Date: Thu, 6 Jun 2002 18:05:00 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@62.233.152.226

    > ja rocznik 77 w tamtym roku ukończyłem studia i po okazaniu dyplomu
    zostałem
    > przeniesiony do rezerwy, gdyż wtedy RP nie miała pieniedzy.

    No to masz szczęście:ja właśnie dzisiaj byłem w WKU (potrzebowałem
    zaświadczenie o przeniesieniu do rezerwy-myślałem że dostanę) i dowiedziałem
    się, że:
    absolwenci zeszłoroczni (broniący się w 2001) zostali przeniesieni do
    rezerwy.Była to decyzja jednorazowa.W chwili obecnej nie ma żadnej decyzji
    na ten temat, więc obowiązuje 18 miesięcy od momentu obrony pracy
    magisterskiej.W tym czasie mogą Cię wziąć.
    Miałem już ofertę pracy (czeka na mnie do jutra czyli do piątku), jedynym
    warunkiem było przyniesienie zaświadczenie o uregulowaniu służby.
    A bezrobocie rośnie.....
    sebur