PracaGrupypl.praca.dyskusje › Własna działalość, tylko jaka ???

  • 21. Data: 2005-05-17 08:29:38
    Temat: Re: Własna działalość, tylko jaka ???
    Od: "Piotr" <p...@g...pl>

    Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Ale ja tu zostaję.
    > Tylko nigdy nie dam się wpuścić w DG.

    Tylko za co wtedy żyć? Zostać pracownikiem najemnym w Polsce i dać sobą
    pomiatać "za michę ryżu"??

    pozdrawiam
    Piotr

  • 22. Data: 2005-05-20 15:55:22
    Od: "Alan" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Przewłocki" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d6c1ht$i1c$1@news.onet.pl...

    > Koszty wynajmu lokalu to było 2 tys. zł (brutto).
    > No i po dwóch latach doszedłem do wniosku, że mi się to nie opłaca.
    > Dzienne utargi nie przekraczały 400zł, a z moich obliczeń wychodziło, że
    > powinno być conajmniej 800. Knajpę "przekazałem" w inne ręce :-)

    30*400=1200
    Na oko po odliczeniu kosztow to kolo 2/3 miesiecznie wyciskales :) Czy to
    jest malo? :) W dodatku robisz na swoim wiec to tez wielki plus.

  • 23. Data: 2005-05-22 17:42:52
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    Alan napisał(a):

    > 30*400=1200
    > Na oko po odliczeniu kosztow to kolo 2/3 miesiecznie wyciskales :) Czy
    > to jest malo? :) W dodatku robisz na swoim wiec to tez wielki plus.

    Teraz dolicz do tego pensję dla pracownika, opłaty za koncesje na
    alkohol, opłaty za telefon, koszty paliwa (samochód nie firmowy, a
    używany w celach służbowych - nie odlicza się 100% a i to bez vatu).
    Po dwóch latach dzienne utargi wie wykraczały ponad 400zł, a częściej to
    było 100-200zł. Firma wychodziła na "swoje", jednak te pieniądze nie
    wystarczały na normalne życie.
    Teraz prowadzi to taka młoda dziewczyna i też nie jest zachwycona
    (beznadziejna lokalizacja, choć na pierwszy rzut oka wydawać by się
    mogło inaczej).

    Pitt