    From: Kira <c...@-...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wiek nie ma znaczenia
    Date: Mon, 12 Sep 2005 07:54:48 +0200

    Re to: Wojciech Bańcer [Sun, 11 Sep 2005 22:39:36 +0000 (UTC)]:

    > Ty się bój, bo taka nas przyszłość czeka jak stokrotki dojdą
    > do władzy. ;)

    A wiesz, ze mi sie wydaje ze niezaleznie od stokrotek i innych
    leniwcow, one nas i tak czekaja. Tzn. jakas czesc aktualnych
    nastolatkow pewnie sie ucywilizuje jak przyjdzie studia jakies
    zrobic a potem do pracy pojsc. Ale tak sobie poprzegladalam po
    tym linku (tfu!) roze blogi, i to jest szczegolne chyba tylko
    pod wzgledem natezenia. Bo ogolnie to takich pare znalazlam...

    > A za linka przepraszam. Uważam, że czasem terapia szokowa jest
    > niezbędna. :)

    Ty no, ale czemu we mnie tym...? ;) Ja niewinna, slowo! ;)

    > Osobiście podsyłam takiego linka każdemu kto jest przekonany,
    > że ortografię można mieć gdzieś. Jak na razie działa
    > z przeogromną skutecznością. :)

    Nie dziwie sie... :> Pierwszy ktoremu wyslales pewnie dalej
    w szoku chodzi... ;)

    Kira