PracaGrupypl.praca.dyskusje › Webdesigner - jakie zarobki?

  • 1. Data: 2008-05-05 22:37:01
    Temat: Webdesigner - jakie zarobki?
    Od: " Rafi" <r...@g...pl>

    Witam,
    wiem że generalnie nie lubi się takich pytań ale mimo wszystko spróbuję i
    liczę że dostanę bardziej konkretną odpowiedź niż przysłowiowe "1/2
    samochodu" ;-) Pracuję w firmie zajmującej się tworzeniem stron i sklepów
    internetowych oraz poligrafią. Projektuję layouty oraz rzeczy typu ulotki,
    wizytówki, katalogi etc. Zajmuję się tylko i wyłącznie grafiką (czasami
    dochodzi cięcie na potrzeby www), generalnie spędzam cały dzień z Photoshopem
    i Corelem. Teraz gwóźdź programu, zarabiam w firmie ~3000zł netto, projektów
    jest dużo i zwykle siedzę ok. 10h dziennie w pracy. Programista php / mysql
    zarabia u nas ~2000netto i wiem że moja pensja to maksimum jakie może mi dać
    ta firma, oczywiście zawsze można uciec tylko czy warto? Czy ktoś z was wie
    (znajomi/własne doświadczenia) jakie są płace na podobnych stanowisku w
    innych firmach?

  • 2. Data: 2008-05-05 23:14:39
    Temat: Re: Webdesigner - jakie zarobki?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fvo26d$19v$1@inews.gazeta.pl Rafi
    <r...@g...pl> pisze:

    > wiem że generalnie nie lubi się takich pytań ale mimo wszystko spróbuję i
    > liczę że dostanę bardziej konkretną odpowiedź niż przysłowiowe "1/2
    > samochodu" ;-)
    Można doprecyzować - od 1/4 do 2/3 ceny samochodu.
    Może być?

> [...]
    > ~3000zł netto, projektów jest dużo i zwykle siedzę ok. 10h dziennie w
    > pracy. Programista php / mysql zarabia u nas ~2000netto
    Programista to przecież całkiem inna specjalność niż grafik, co tu
    porównywać.
    Programista to informatyk niskiego raczej szczebla, innymi słowy klepacz
    kodu.
    Ty jesteś, jak piszesz, grafikiem - projektantem, to trochę więcej.
    Co do czasu - co jest podstawą świadczenia pracy?

    > i wiem że moja
    > pensja to maksimum jakie może mi dać ta firma, oczywiście zawsze można
    > uciec tylko czy warto?
    Nie można tego wykluczyć, ale i na bazie tak powierzchownych informacji
    trudno pokusić się o jakąkolwiek sensowną opinię.

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2008-05-06 06:46:34
    Od: tmx <t...@s...no>

    Jotte pisze:
    > Programista to informatyk niskiego raczej szczebla, innymi słowy klepacz
    > kodu.

    LOL

  • 4. Data: 2008-05-06 07:02:46
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > LOL

    Ale taka prawda. Programista zarabia więcej od pizzera, czy kontrolera
    biletów, ale jego pozycja w organizacji jest podobnie niska.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 5. Data: 2008-05-06 08:00:58
    Od: "Marcin P." <m...@o...pl>

    Użytkownik "Any User" <u...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Ale taka prawda. Programista zarabia więcej od pizzera, czy kontrolera
    > biletów, ale jego pozycja w organizacji jest podobnie niska.

    Rafi: jaka to miejscowość?
    Wtedy będziemy mogli ocenic, ile zarabiasz, na tle innych.

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin

  • 6. Data: 2008-05-06 09:13:53
    Od: "Marek" <...@...com>

> [...]

    > porównywać.
    > Programista to informatyk niskiego raczej szczebla, innymi słowy klepacz

    ROTFL. Drogie dzieci, jest wiele kategorii programistow. Sa klepacze malych
    sklepow w PHP, sa wysoko wyspecjalizowani programisci piszacy duze aplikacje
    biznesowe w J2EE czy .NET. Bez studiow, znajomosci kilkunastu technologii i
    kilkuletniego doswiadczenia ani rusz przy takiej robicie, ale stawki to np.
    Wawie srednio 5-8 tys na reke. Jak sie nie ma o czyms pojecia, lepiej nie
    zabierac glosu.

  • 7. Data: 2008-05-06 09:16:06
    Od: Lukasz 'LCF' Jagiello <L...@...LOVE.SPAM>

    Dnia Tue, 6 May 2008 01:14:39 +0200, Jotte napisal(a):
    > Programista to informatyk niskiego raczej szczebla, innymi słowy klepacz
    > kodu.

    Ciekawe czemu tak cieżko dobrych programistów znaleźć skoro to takie
    "proste" zajęcie.

    --
    *| __ _ ___ __ |*
    *| / / / ___/ __/ Łukasz Jagiełło - lukasz<at>jagiello<dot>org |*

  • 8. Data: 2008-05-06 09:44:32
    Od: "Czesiek Hydraulik" <n...@z...pl>

    Dnia 06-05-2008 o 08:46:34 tmx <t...@s...no> napisał(a):

    > LOL

    Nie LOL, tylko gosc napisal prawde. Programista macha klawiatura zamiast
    lopata, i tyle, taka roznica.
    Jego pozycja jest taka, jak szeregowego robotnika.

  • 9. Data: 2008-05-06 10:06:43
    Od: " " <f...@g...pl>

    > Ciekawe czemu tak cieżko dobrych programistów znaleźć skoro to takie
    > "proste" zajęcie.

    Ciężko o programiste , który :

    - potrafi pracować w zespole
    - jest kreatywny lecz nie jest indywidualistą
    - potrafi dokumentować swoja pracę
    - mowi i komunikuje sie z resztą firmy w rozzumialym jęzku ,a nie tylko w
    zespole
    - chce sie rozwijac , a nie klepnac na etacie pare wierszy a potem w domku na
    zlecenie
    - nie ma oporów w kontakcie z zewnętrzną osobą

  • 10. Data: 2008-05-06 10:48:17
    Od: "Marek" <...@...com>

    Użytkownik "Czesiek Hydraulik" <n...@z...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia 06-05-2008 o 08:46:34 tmx <t...@s...no> napisał(a):

    > Jego pozycja jest taka, jak szeregowego robotnika.

    Czyli obecnie jest to bardzo silna pozycja, tyle ze dobry programista
    zarabia 5x wiecej.