PracaGrupypl.praca.dyskusjeWeb developer in London › Re: Web developer in London
    From: Robert Drozd <r...@y...iq.ANONIMY-TO-ZERA.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Web developer in London
    Date: Tue, 22 Jul 2003 12:00:08 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@62.233.141.10

    Stało się to 22 Jul 2003 09:26:43 GMT, gdy r...@r...pl napisał:

    >Jesli moglbys nas oswiecic w nastepujacych kwestiach bylbym bardzo wdzieczny
    >(kiedys tu napsialem cos nieprawomyslnie o Medicoverze i ktos to przeczytal,
    >przeanalizowal i wyslal mi oferte [duza buzka dla Medicovera!], ale oferta
    >mnie nie przekonala [niestety] - moze teraz to sie zmienilo i pojde
    >do nich po jakas ladna (i kosmicznie droga) karte...):

    Chodzi o wypowiedz stad?
    http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&o
    e=UTF-8&selm=adiki2%24hb8%241%40okapi.ict.pwr.wroc.p

    [...]
    >Prywaciarze chetnie lapia mlodych, zdrowych i bogatych - i na takich maja
    >skalkulowana oferte. Tyle ze jak juz przestaniesz byc mlody silny i bogaty
    >(tak tak, wystarczy stracic prace, wystarczy stracic zdrowie -> zarobek
    >(freelancerzy) -> nie zaplacic abonamentu -> po ptokach) to maja Cie w nosie.

    Dzieki za tego maila, da mi sporo do myslenia (zastanawiam sie nad
    uzupelnieniem przez medicover standardowej opieki przy DG). Rozumiem, że
    dla państwowej służby zdrowia na razie sensownej alternatywy nie ma?

    Może w takim przypadku lepiej dodatkowo wykupić dostęp do internisty i
    specjalistów w którejś z lokalnych przychodni i nie bawic sie w zadne
    medicovery?

    Pisałeś o utracie zdrowia w przypadku freelancera. Wiem, że są
    ubezpieczenia na wypadek utraty niezdolności do pracy. Czy ktoś z tego
    korzysta i może napisać coś więcej?

    pzdr
    Robert