PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wazne pytanie

  • 1. Data: 2002-12-16 10:06:40
    Temat: Wazne pytanie
    Od: k...@p...onet.pl

    Czy znalazl ktos z Was prace przez Urzad Pracy?

  • 2. Data: 2002-12-16 12:05:40
    Temat: Re: Wazne pytanie
    Od: Robi <b...@p...onet.pl>

    k...@p...onet.pl wrote:

    > Czy znalazl ktos z Was prace przez Urzad Pracy?

    Ja znalazłem, ale nie podjąłem, bo była to praca bardzo niko płatna.
    Natomiast UP ma trochę ofert firm i można trafić (chybił-trafił) w miarę
    rozsądną propozycję. Niemniej z mojego doświadczenia, propozycji z PUP albo
    nie ma, albo są naprawdę marne.

    --
    Pozdrowienia
    ____

  • 3. Data: 2002-12-16 19:35:57
    Od: " LELO" <l...@w...pl>

    Powiem tak że najlepsze ofery które ma PUP nie są wogóle wystawiane na
    tablice informacjną. Prace takie są rozdzielane wśród znajomych.
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2002-12-16 20:34:32
    Od: "mer" <b...@n...pl>

    Użytkownik " LELO" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Powiem tak że najlepsze ofery które ma PUP nie są wogóle wystawiane na
    > tablice informacjną. Prace takie są rozdzielane wśród znajomych.
    > pozdrawiam

    Jakie oferty przykładowo masz na myśli?

    mer

  • 5. Data: 2002-12-16 23:06:33
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    " LELO" w news:atl9ue$j9s$1@news.tpi.pl napisał(a):

    > Powiem tak że najlepsze ofery które ma PUP nie
    > są wogóle wystawiane na tablice informacjną.
    > Prace takie są rozdzielane wśród znajomych.

    Bez przesady. Ilez pracownicy PUP musieliby miec tych znajomych. Nawet
    przy
    zalozeniu, ze zalatwialiby dla znajomych znajomych to po jakims czasie
    wszyscy beda obstawieni.

    pozdrawiam
    Greg

  • 6. Data: 2002-12-17 02:08:28
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    Mon, 16 Dec 2002 20:35:57 +0100,LELO <atl9ue$j9s$1@news.tpi.pl>
    napisał/a:

    > Powiem tak że najlepsze ofery które ma PUP nie są wogóle wystawiane na
    > tablice informacjną. Prace takie są rozdzielane wśród znajomych.

    Podobno otrzymanie nie lipnego skierowania do pracy-spod lady kosztuje
    2000 zł.Tylko ciekawa jestem w jaki sposób to ludzie załatwiają...Chyba
    też po znajomości,bo od pierwszej lepszej osoby baliby się wziać.

    --
    Kaja

  • 7. Data: 2002-12-17 07:39:57
    Od: "SławekM" <m...@p...USUN.onet.pl>

    > Czy znalazl ktos z Was prace przez Urzad Pracy?
    >
    > --

    Urząd Pracy, jak sama nazwa wskazuje, jest urzędem pracy - dla zatrudnionych
    tam tabunów różnej maści biurw, których utrzymanie kosztuje podatnika masę
    pieniędzy. Równie dobrze można by zlikwidować te przybytki a oferty pracy
    wywieszać na tablicy ogłoszeń w centrum miasta.
    Ja nie słyszałem, żeby komuś udało się znaleźć pracę za pośrednictwem UP.

    pzdr.
    SławekM

  • 8. Data: 2002-12-17 11:57:39
    Od: "Ania" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SławekM" <m...@p...USUN.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > SławekM
    >
    > Zlikwidować, zlikwidować a ubezpieczenie zdrowotne i zasiłki niech wypłaca
    miejski zakład oczyszczania ;-)))

    Ania

  • 9. Data: 2002-12-17 12:10:08
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Ja osobiście nie, ale miałem kiedyś bardzo dobrego pracownika, właśnie z
    urzędu pracy, bez żadnych rekrutacji. Pracuje on do dzisiaj w tej firmie
    - jest osobą znaną w branży, jednym z najlepszych specjalistów w kraju
    (dyscyplina niszowa). Jest to zgodne z twierdzeniem jednego z teoretyków
    zarządzania, że pracownicy nie muszą być najlepsi z najlepszych,
    wystarczy, że chcą się uczyć i to robią.

    Pzdr: Dogbert

  • 10. Data: 2002-12-17 14:58:38
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "Kaja" <k...@B...poczta.onet.pl> wrote in message
    > Mon, 16 Dec 2002 20:35:57 +0100,LELO <atl9ue$j9s$1@news.tpi.pl>
    > napisał/a:

    <cut>
    > Podobno otrzymanie nie lipnego skierowania do pracy-spod lady kosztuje
    > 2000 zł.Tylko ciekawa jestem w jaki sposób to ludzie załatwiają...Chyba
    > też po znajomości,bo od pierwszej lepszej osoby baliby się wziać.
    Pierwsza lepsza osoba nie mialaby tyle kasy. Po drugie ja wiem, ze jest
    korupcja, ale jakos mi sie nie chce wierzyc - w taki numer musialby byc
    zamieszany caly RUP, czy tam PUP czy jak to sie teraz nazywa. Zreszta ja
    kiedys jak jeszcze bylem na kuroniu dostawalem oferty - fakt ze robota mi
    nie pasowala wiec sie migalem, jakos odlewnia zeliwa nie na rasie mi byla,
    ale cos tam dawali, a to bylo 2 lata temu w miescie, gdzie jest 40%
    bezrobocia.
    /p