PracaGrupypl.praca.dyskusjeWazne pytanie › Re: Wazne pytanie
    From: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wazne pytanie
    Date: Tue, 17 Dec 2002 15:58:38 +0100
    Sender: c...@f...onet.pl@195.136.95.140

    "Kaja" <k...@B...poczta.onet.pl> wrote in message
    news:atncta$rmc$2@news.tpi.pl...
    > Mon, 16 Dec 2002 20:35:57 +0100,LELO <atl9ue$j9s$1@news.tpi.pl>
    > napisał/a:

    <cut>
    > Podobno otrzymanie nie lipnego skierowania do pracy-spod lady kosztuje
    > 2000 zł.Tylko ciekawa jestem w jaki sposób to ludzie załatwiają...Chyba
    > też po znajomości,bo od pierwszej lepszej osoby baliby się wziać.
    Pierwsza lepsza osoba nie mialaby tyle kasy. Po drugie ja wiem, ze jest
    korupcja, ale jakos mi sie nie chce wierzyc - w taki numer musialby byc
    zamieszany caly RUP, czy tam PUP czy jak to sie teraz nazywa. Zreszta ja
    kiedys jak jeszcze bylem na kuroniu dostawalem oferty - fakt ze robota mi
    nie pasowala wiec sie migalem, jakos odlewnia zeliwa nie na rasie mi byla,
    ale cos tam dawali, a to bylo 2 lata temu w miescie, gdzie jest 40%
    bezrobocia.
    /p