PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wartosc papierka w polsce i za granica (IT)

  • 11. Data: 2007-01-08 11:04:05
    Temat: Re: Wartosc papierka w polsce i za granica (IT)
    Od: Any User <z...@u...pl>

    > WSO - Czytaj "Wyższe Szkoły Opierdalania".

    Zdziwilbys sie, ile w tych "WSO" trzeba sie uczyc...

  • 12. Data: 2007-01-08 11:11:27
    Od: Any User <z...@u...pl>

    > Hie hie hie, sam jestem po państwowych, ale mam kilku kolegów w WSO i
    > zdziwiłbyś się ile się trzeba uczyć na państwowych.

    To tez wiem i mam w rodzinie kilka przykladow. Nie oznacza to jednak, ze
    nie trzeba sie uczyc na prywatnych.

  • 13. Data: 2007-01-08 11:23:03
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Any User napisał(a):

    > Alez ucza. Problem w tym, ze nastawiaja sie glownie na teorie, a do tego
    > nie traktuja takich przedmiotow priorytetowo.

    no spoko, to co na informatyce ekonomia ma być ważniejsza od matematyki,
    a traktują jak traktują, życia to się musisz sam nauczyć
    samodzielności i radzenia sobie z problemami to się w żadnej szkole nie
    nauczysz, to sie wynosi z domu albo nie.

    > Kilka lat temu robilem dosc duzy projekt, ktory zawieral dwa algorytmy,
    > ktorych nie bylem w stanie zrozumiec. I co? I kupilem ich implementacje
    > od absolwenta uczelni panstwowej za 600 zlotych netto.

    no a jesteś pewny że koleś tego nie zpartolił, nie jesteś i nigdy nie
    będziesz a dlaczego, bo jest cieniaż, bo jak się coś robi to trezba
    wiedzieć co.

    > Podkreslam jeszcze raz - szkoly prywatne ucza _zycia_, a nie teorii.

    ale pir..., wyższa szkoła techniczna nie ma cię uczyć życia tylko ma cię
    przygotować teoretycznie jak również praktycznie do wykonywania pewnego
    zawodu/ów. I jedno z czym się z tobą zgadzam to to że uczelnie państwowe
    za mały nacisk stawiają ma praktykę. Ale to też zależy na kogo się trafi.

  • 14. Data: 2007-01-08 11:32:30
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Mon, 08 Jan 2007 10:43:21 +0100, Any User <z...@u...pl>
    w <ent423$jki$1@opal.icpnet.pl> napisał:

    > Ja bym wrecz powiedzial, ze szkoly prywatne sa z zalozenia lepsze, gdyz

    Łatwiej zaliczyć, kasę trzeba mieć, płacisz -> studiujesz i zdajesz.

> [...]
    > naucza go niczego z ekonomii itp.
    >
    > Ja osobiscie mialem kilka roznych przedmiotow z zakresu ekonomii,
    > finansow, e-biznesu, psychologii i socjotechnik, co pozwolilo mi bardzo
    > wiele zrozumiec - powiedzialbym wrecz, ze jakkolwiek nie nauczylem sie
    > na studiach _prawie_ nic nowego z zakresu informatyki, to przedmioty
    > poboczne uswiadomily mi, jak bardzo naiwne bylo moje myslenie dot. zycia
    > zawodowego, ukladow w pracy itp. Nie zamienilbym takiej wiedzy na zadne
    > calki, elektronike, czy cokolwiek, czego moglbym sie nauczyc na uczelni

    A ja za to nauczyłem się dużo na dziennych z informatyki.
    A z psychologii i socjotechnik, czyli zycia zawodowego, ukladow w pracy
    to po prostu poszedłem do pracy, i mi za to płacili, a nie ja komuś (no
    w sumie za tę stawkę którą miałem to dyskusyjne, ale zwasze coś do ręki
    było).

    W Polsce są zapewne firmy, które nie biorą bez dyplomu, ale są też
    takie, które biorą bez papieru, na podstawie rozmowy i sprawdzenia
    umiejętności.

    Przy obecnym ssaniu w IT dyplom jest lekkim potwierdzeniem kwalifikacji,
    ale słyszałem o totalnych lamach z dyplomem.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 15. Data: 2007-01-08 11:37:30
    Od: Any User <z...@u...pl>

    > Łatwiej zaliczyć, kasę trzeba mieć, płacisz -> studiujesz i zdajesz.

    Pewnie latwiej, aczkolwiek nie oznacza to jeszcze, ze
    placisz->studiujesz. Przynajmniej nie u mnie. Zdecydowanie.

  • 16. Data: 2007-01-08 11:56:51
    Od: "Bartek Sobczak" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Herakles" <h...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Hie hie hie, sam jestem po państwowych, ale mam kilku kolegów w WSO i
    > zdziwiłbyś się ile się trzeba uczyć na państwowych.

    Szkola szkole nierowne, niektore wydzialy na prywatnych sa lepsze niz te
    same na panstwowych i odwrotnie. Nie ma reguly.

    pzdr

  • 17. Data: 2007-01-08 17:14:30
    Od: "Dariusz Sroka" <mail[tnij_to]@dsroka.com>

    > .Net to nie jezyk - tak w sprawie formalnej....

    dla mnie to w miare spojna grupa jezykow, i przewaznie umiejetnosci sie
    zakleszczaja, dlatego pisze o tym ogolnie.

    pozdraiam

  • 18. Data: 2007-01-08 17:15:28
    Od: "Dariusz Sroka" <mail[tnij_to]@dsroka.com>

    Witam..

    > A dlaczego zakladasz ze wszystkie szkoly prywatne sa gorszy niz jakies
    > polibudy czy uniwerki etc...?

    nie zakladam, ale statystyka i prawdopodobienstwo sprawiaja ze malo kto
    wierzy w 'produkty' takich uczelni platnych.

    pozdrawiam

  • 19. Data: 2007-01-08 17:52:08
    Od: PZ <p...@m...com>

    Any User napisał(a):

    > Pewnie latwiej, aczkolwiek nie oznacza to jeszcze, ze
    > placisz->studiujesz. Przynajmniej nie u mnie. Zdecydowanie.

    Szanowny Studencie

    W sumie to troche kiepsko maja twoi pracownicy lub potencjalni
    pracownicy. mowie to w kontekscie twoich wypowiedzi o relacjach
    kierownik - pracownik. Wydaje mi sie, ze moglyby byc trudne jesli
    trafilbys na obczajonego inzyniera po slusznej polibudzie i z
    doswiadczeniem. Moglby Cie przecwiczyc psychicznie tak, ze bys umial go
    tylko zwolnic.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 20. Data: 2007-01-08 19:33:35
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    PZ napisał(a):

    [...]

> [...]
    > trafilbys na obczajonego inzyniera po slusznej polibudzie i z
    > doswiadczeniem. Moglby Cie przecwiczyc psychicznie tak, ze bys umial go

    Inżynier po słusznej polibudzie zaśmieje się złowieszczo jak usłyszy
    proponowaną przez Any Usera stawkę. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl