PracaGrupypl.praca.dyskusjeWartosc papierka w polsce i za granica (IT) › Re: Wartosc papierka w polsce i za granica (IT)
    From: Tomek <t...@v...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wartosc papierka w polsce i za granica (IT)
    Date: Mon, 08 Jan 2007 12:23:03 +0100

    Any User napisał(a):

    > Alez ucza. Problem w tym, ze nastawiaja sie glownie na teorie, a do tego
    > nie traktuja takich przedmiotow priorytetowo.

    no spoko, to co na informatyce ekonomia ma być ważniejsza od matematyki,
    a traktują jak traktują, życia to się musisz sam nauczyć
    samodzielności i radzenia sobie z problemami to się w żadnej szkole nie
    nauczysz, to sie wynosi z domu albo nie.

    > Kilka lat temu robilem dosc duzy projekt, ktory zawieral dwa algorytmy,
    > ktorych nie bylem w stanie zrozumiec. I co? I kupilem ich implementacje
    > od absolwenta uczelni panstwowej za 600 zlotych netto.

    no a jesteś pewny że koleś tego nie zpartolił, nie jesteś i nigdy nie
    będziesz a dlaczego, bo jest cieniaż, bo jak się coś robi to trezba
    wiedzieć co.

    > Podkreslam jeszcze raz - szkoly prywatne ucza _zycia_, a nie teorii.

    ale pir..., wyższa szkoła techniczna nie ma cię uczyć życia tylko ma cię
    przygotować teoretycznie jak również praktycznie do wykonywania pewnego
    zawodu/ów. I jedno z czym się z tobą zgadzam to to że uczelnie państwowe
    za mały nacisk stawiają ma praktykę. Ale to też zależy na kogo się trafi.