PracaGrupypl.praca.dyskusje › Warszawa stawki godzinowe

  • 21. Data: 2012-04-16 11:50:04
    Temat: Re: Warszawa stawki godzinowe
    Od: "Tomaszek" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:jm7cjq$h72$1@node2.news.atman.pl...

    > Nie, z postu wynika wykonanie skanów.

    No nieważne szczegóły. Chodzi o kopiowanie.

    > Imo na dzieło jak najbardziej: powstaje elektroniczna wersja dokumentów.
    > Może to brzmieć: wykonanie archiwum dokumentów: tj. wyciagów, umów,
    > rozliczeń (itp) za lata 2003-2010 , w formie elektronicznej.

    Ale to nie to samo, o co chodzi wątkotwórcy. Trafnie to zauważył Nixe,
    chodzi o pracę przy skanowaniu, a nie o zeskanowanie jakiejś puli papierów.

    > Coś w tym stylu. Umowa _rezultatu_. Rezultat: elektroniczne archiwum.

    O ile chodziłoby o stworzenie archiwum, a nie po prostu o skanowanie
    dokumentów na bieząco.
    Np. po to, żeby je móc wysyłać mailem.

  • 22. Data: 2012-04-16 11:50:11
    Od: "Tomaszek" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Heinzkalter" <v...@g...com> napisał w wiadomości

    > "MG" <b...@w...pl> wrote in message

    > Ja myślę, że podcieranie dupy szklem powinieneś sam ogarnąć i sam sobie
    > poskanuj dokumenty, a jak chcesz komus zaproponowac smieci do podpisania
    > to za minimum 5000 netto w Warszawie na miesiąc.

    Kochany absolwencie europeistyki stosowanej i marketingu
    nikomuniepotrzebnego, czyżbyś nie dostał pracy w Biedronce, że taki jad
    przez Ciebie przemawia?

  • 23. Data: 2012-04-26 09:47:19
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    > Kochany absolwencie europeistyki stosowanej i marketingu
    > nikomuniepotrzebnego, czyżbyś nie dostał pracy w Biedronce, że taki jad
    > przez Ciebie przemawia?

    Dla mnie kazdy zatrudniający na smieciowe umowy, to kretacz, naciagacz i
    gownozjad. Gownozjad dlatego, że nie stac go na pracownikow. Jak go nie stac
    to niech sam robi.
    A takie ułomne zera jak ty - ktore godza się być dymanymi przez cwaniaczkow
    wlasnie przyczyniaja się do tego, że to pracodawca dyktuje warunki, a nie
    odwrotnie i dlatego, żyjemy w takim zasranym, biednym, chorym kraju.
    P.S. Praca w Biedronce nie jest dla każdego - pilnuj lepiej swojego stopnia
    na śmieciarze - zawsze to 100 złotych ekstra z butelek do pensji.

  • 24. Data: 2012-04-26 10:23:11
    Od: Piotr <...@...com>

    W dniu 2012-04-26 09:47, Heinzkalter pisze:

    > Dla mnie kazdy zatrudniający na smieciowe umowy, to kretacz, naciagacz i
    > gownozjad. Gownozjad dlatego, że nie stac go na pracownikow. Jak go nie
    > stac to niech sam robi.
    Może go stać tylko uważa, że umowa śmieciowa jest lepsza?
    Jeśli pracownik nie chce pracować na podstawie takiej umowy to po co to
    robi?
    Pracodawca może wykonywać prace sam ale wtedy nikogo nie zatrudni. I
    taki potencjalny pracownik nic nie dostanie.

> [...]
    > cwaniaczkow wlasnie przyczyniaja się do tego, że to pracodawca dyktuje
    > warunki, a nie odwrotnie i dlatego, żyjemy w takim zasranym, biednym,
    Jak na razie to ja (czy też koledzy z pracy) od lat jako pracownik
    dyktuje warunki a nie pracodawca.
    Jeśli pracownik wykonuje prace, którą wykonać mógłby dobrze wyszkolony
    szympans to chyba oczywiste, że pracodawca będzie dyktował warunki.