PracaGrupypl.praca.dyskusjeWarszawa stawki godzinowe › Re: Warszawa stawki godzinowe
    From: Piotr <...@...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Warszawa stawki godzinowe
    Date: Thu, 26 Apr 2012 10:23:11 +0200

    W dniu 2012-04-26 09:47, Heinzkalter pisze:

    > Dla mnie kazdy zatrudniający na smieciowe umowy, to kretacz, naciagacz i
    > gownozjad. Gownozjad dlatego, że nie stac go na pracownikow. Jak go nie
    > stac to niech sam robi.
    Może go stać tylko uważa, że umowa śmieciowa jest lepsza?
    Jeśli pracownik nie chce pracować na podstawie takiej umowy to po co to
    robi?
    Pracodawca może wykonywać prace sam ale wtedy nikogo nie zatrudni. I
    taki potencjalny pracownik nic nie dostanie.

    > A takie ułomne zera jak ty - ktore godza się być dymanymi przez
    > cwaniaczkow wlasnie przyczyniaja się do tego, że to pracodawca dyktuje
    > warunki, a nie odwrotnie i dlatego, żyjemy w takim zasranym, biednym,
    > chorym kraju.
    Jak na razie to ja (czy też koledzy z pracy) od lat jako pracownik
    dyktuje warunki a nie pracodawca.
    Jeśli pracownik wykonuje prace, którą wykonać mógłby dobrze wyszkolony
    szympans to chyba oczywiste, że pracodawca będzie dyktował warunki.