PracaGrupypl.praca.dyskusjeFinansowe przyczyny bezrobocia › Re: WZGB a sex ;)
    From: <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: WZGB a sex ;)
    Date: Wed, 24 Mar 2004 10:46:42 +0100

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:c3h7t0$l8a$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    samcow,
    > zerzartych przez wspomnaine paskudy w czasie prob ich upolowania.
    > W pozniejszym czasie wspomniany test atrakcyjnosci przelozyl sie na ilosc
    > pokonanych przeciwnikow, przydzwiganego zlota i innych dobr, zdobytej i
    > utrzymanej ziemi.
    > Obecnie przeklada sie to na ilosc dobr luksusowych polaczonych z
    > atrakcyjnoscia fizyczna (dobra droga dieta , elitarne sporty i chirurgia
    > plastyczna i drigie niekonwencjonalne zabiegi medyczne wspomagaja
    > bogatszych) i cechami charakteru czyniacymi pozycie samicy z samcem
    milsze.

    > W WZGB niewatpliwie testem atrakcyjnosci samca, ktory nie znalazl sie w
    > struktorach wladzy i jest skazany na standardowy rozdzielnik, bedzie jego
    > jak najwieksza skutecznosc w omijaniu systemu, pozwalajaca na chelpienie
    sie
    > przed samica dobrami nienaleznymi, zdobytymi dzieki wlasnym walorom
    > fizycznym i psychicznym, poza rozdzielnikiem.
    > Pisze o samcach, poniewaz meandry psychiki kobiety tak naprawde sa mi
    > nieznane ;)

    W WZBG nie ma struktur wladzy.
    Jesli ktos sie chce wykazac, prosze bardzo.
    Na niektore stanowiska bedzie trudno znalezc chetnych,
    na nie bedzie maly popyt, gdyz moga byc uciazliwe, lub
    sa bardzo wymagajace odnosnie umiejetnosci i posiadanej
    wiedzy.
    I takie stanowiska pewnie beda oplacane wg najwyzej
    mozliwej stawki, czyli np 2 lub 3 razy wiekszej od minimalnej

    Jesli to za malo dla chelpienia sie, to samce moga
    sobie zalozyc stowarzyszenia i zorganizowac
    turnieje/konkursy na to co im tylko przyjdzie do glowy,
    ale nie krzywdzace innych osob.
    I w tych turniejach/konkursach niech sie wykazuja.

    Klus