PracaGrupypl.praca.dyskusje › WYSOKOSC ZAROBKOW-RAPORT-NETTO-2006

  • 1. Data: 2006-01-12 08:32:46
    Temat: WYSOKOSC ZAROBKOW-RAPORT-NETTO-2006
    Od: "arctic" <a...@g...pl>

    lodzkie- doswiadczenie 3 lata - specjalista ds. zaopatrzenia i transportu -
    lodzkie - 1600 zl

    ps
    prosze o stworzenie listy wynagrodzen-wszystkie ktore widzialem w necie sa
    albo platne albo podaja wartosci srednie
    napiszcie ile zarabiacie na poszczegolnych dzialach? i jakie wojewodztwa

    dzieki

  • 2. Data: 2006-01-12 10:04:27
    Temat: Re: WYSOKOSC ZAROBKOW-RAPORT-NETTO-2006
    Od: "Mariusz" <b...@b...pl>

    > napiszcie ile zarabiacie na poszczegolnych dzialach? i jakie wojewodztwa
    NTG
    pozatym to tajne informacje

  • 3. Data: 2006-01-12 10:11:56
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "arctic" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > lodzkie- doswiadczenie 3 lata - specjalista ds. zaopatrzenia i transportu -
    > lodzkie - 1600 zl

    opolskie - Grafik komputerowy - 3 lat doświadczeń - 900 - 1200zł zależnie od
    ilości godzin-zleceń. Praca w domu.
    szczecin - Grafik komputerowy - 5 lat doświadczeń - 800zł
    Holandia - marynarz sternika - 2500zł co miesiąc! + wszystkie świadczenia Zus,
    ubezp w polsce. praca 1 na 1mc

    Pozdr
    Kriss

  • 4. Data: 2006-01-12 10:13:32
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mariusz" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    > NTG
    > pozatym to tajne informacje

    Tajne ? Chyba po prostu większość się wstydzi napisać ile zarabiają. Wcale się
    jednak nie dziwię.

    Kriss

  • 5. Data: 2006-01-12 11:52:54
    Od: "Wojtek-speed" <w...@s...pl>

    Programista Oracle, Wroclaw 1400 PLN. - male doświadczenie, firma córak
    zagranicznej
    Informatyk w WORD (kierowcy, egazminy itp) - 2500 PLN (1.5 roku temu...) -
    Wrocław

  • 6. Data: 2006-01-12 14:45:34
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Kriss <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Tajne ? Chyba po prostu większość się wstydzi napisać ile zarabiają. Wcale się
    > jednak nie dziwię.

    Chyba po prostu wieli ludzi ma w swoich umowach o prace odpowiednie klauzule.
    Afair one sa i tak nic nie warte w swietle prawa, ale sa.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 7. Data: 2006-01-12 17:24:28
    Od: "@nn" <a...@p...pl>

    arctic napisal(a):

> [...]
    > albo platne albo podaja wartosci srednie
    > napiszcie ile zarabiacie na poszczegolnych dzialach? i jakie wojewodztwa

    Kasjer-sprzedawca w Piotrze i Pawle - 716 zł za 200h/m - dolnoslaskie
    Operator CNC w VW - 3960 za 200h/m + premia - dolnoslaskie
    Ania

    --
    ***********e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ***********
    ************************gg:1737648******************

  • 8. Data: 2006-01-12 22:49:58
    Od: "Paweł Kowalczyk" <p...@w...ps.pl>

    > szczecin - Grafik komputerowy - 5 lat doświadczeń - 800zł

    to co ten grafik niby robi? <rotfl>

    --
    Pawel Kowalczyk

  • 9. Data: 2006-01-12 23:14:27
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Kowalczyk" <p...@w...ps.pl> napisał w wiadomości

    > to co ten grafik niby robi? <rotfl>

    Na przykład grafikuje i szuka w tym czasie inne roboty.

    Kriss

  • 10. Data: 2006-01-13 07:12:23
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Przemysław Maciuszko porozsypywal nastepujace haczki:
    > Chyba po prostu wieli ludzi ma w swoich umowach o prace odpowiednie klauzule.
    > Afair one sa i tak nic nie warte w swietle prawa, ale sa.
    IHMO bardziej z powodu tego ze duza czesc pracodawcow (tak, wiem ile
    wynosza skladki, podatki - wystarczy ze popatrze co miesiac ile ja
    dostaje do reki a ile faktycznie kosztuje pracodawce - porazka:( ) stara
    sie placic jak najmniej i podwyzki daje tylko majac noz na gardle (typu
    odejscie cennego pracownika). Wiec gdy da takiemu zdesperowanemu
    pracownikowi podzywke, to probuje utrzymac to w sekrecie, zeby inni
    pracownicy nie probowali tego samego triku.
    Dobrze obrazuje to komiks z Dilbertem
    http://praca.gazeta.pl/gazetapraca/0,67672.html?i=25
    A tak na marginesie - kiedys czytalem ze w krajach skandynawskich
    wysokosci pensji jest jawna do tego stopnia, ze mozna spokojnie zapoznac
    sie z (ichniejszym) PITem sasiada.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl