PracaGrupypl.praca.dyskusje › sprzedawca samochodów

  • 1. Data: 2006-01-12 10:32:38
    Temat: sprzedawca samochodów
    Od: "KaM" <s...@i...pl>

    Witam serdecznie.
    Nurtuje mnie pytanie ile taki zarabia. Wiem, że to napewno od wielu
    czynników jest zależne, ale naprzykład taki sprzedawca:
    2 lata doświadczenia, duże polskie miasto, sprzedaje skode i są 2 salony tej
    marki w owym mieście.
    Jak ktoś wie coś na ten temat to proszę o odpowiedz.

    PZDR.
    KaM

  • 2. Data: 2006-01-14 14:36:05
    Temat: Re: sprzedawca samochodów
    Od: "Konrad Zach" <k...@o...pl>

    Użytkownik "KaM" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tej
    > marki w owym mieście.
    > Jak ktoś wie coś na ten temat to proszę o odpowiedz.

    Sprzedawca w salonie , sprzedawca "aktywny" czy sprzedawca flotowy?

    K.Z.