PracaGrupypl.praca.dyskusje › WYSOKOSC ZAROBKOW-RAPORT-NETTO-2006

  • 11. Data: 2006-01-13 10:15:27
    Temat: Re: WYSOKOSC ZAROBKOW-RAPORT-NETTO-2006
    Od: "Paweł Kowalczyk" <p...@w...ps.pl>

    > Na przykład grafikuje i szuka w tym czasie inne roboty.

    o ja, to kazdy freelancer wiecej zarobi na czarno ;) no sorry ale 800 zl?
    jakis walek :)

    --
    Pawel Kowalczyk

  • 12. Data: 2006-01-13 16:21:19
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Kowalczyk" <p...@w...ps.pl> napisał w wiadomości

    > o ja, to kazdy freelancer wiecej zarobi na czarno ;) no sorry ale 800 zl?
    > jakis walek :)

    A jak... wałek jak cała Polska ;-) Na to stanowisko był konkurs! To dopiero jaja

    Kriss

  • 13. Data: 2006-01-14 13:32:38
    Od: "Eastwood" <f...@o...pl>

    opolskie, technik DTP, ze stażem - składanie lokalnej gazety (samemu całość,
    20str) zaproponowane-oczekiwane wynagrodzenie 1400 netto, według właściciela
    okazało się o wiele za wysokie... bez komentarza

    Eastwood

  • 14. Data: 2006-01-14 19:05:32
    Od: "Paweł Kowalczyk" <p...@w...ps.pl>

    > A jak... wałek jak cała Polska ;-) Na to stanowisko był konkurs! To
    > dopiero jaja

    omg...cos zacytuje..

    "Okladka przod+tyl, przednia okladka jednoczesnie wkladka w sumie
    z okladka 6 stron, czyli defacto 7 stron CMYK. Zespol blues/rock,
    polski, niszowy albo przynajmniej malo znany, troche po znajomosci,
    ale tylko troche - 700zl brutto. W sumie z poprawkami ok 20h pracy.
    "

    takie ceny sa...no ale jak kto sie zgadza za 800zl pracwoac z takiem
    doswiadczeniem to widocznie jest
    komszarnie slaby.

    --
    Pawel Kowalczyk

  • 15. Data: 2006-01-14 19:44:20
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > "
    >
    > takie ceny sa...no ale jak kto sie zgadza za 800zl pracwoac z takiem

    czasami nie ma się wyjścia :-( człowiek znajduje się w różnych sytuacjach
    życiowych. To była praca dla agencji, równocześnie pracowałem w nowej gazecie
    jako techn-DTP. Teraz mnie stać na odmawianie ... i oby juz tak pozostało.

    Pozdr
    Kriss

  • 16. Data: 2006-01-16 14:22:05
    Od: "Jolanta" <s...@p...onet.pl>

    operator maszyn CNC - podlaskie, 10 lat stażu,wyksz.średnie - 9 pln brutto/
    h :)

  • 17. Data: 2006-01-16 14:39:52
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    > operator maszyn CNC - podlaskie, 10 lat stażu,wyksz.średnie - 9 pln brutto/
    > h :)
    ok 1200 netto?

    Kriss

  • 18. Data: 2006-01-16 23:59:02
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2006-01-14 14:32:38 +0100, "Eastwood" <f...@o...pl> said:

> [...]
    > 20str) zaproponowane-oczekiwane wynagrodzenie 1400 netto, według właściciela
    > okazało się o wiele za wysokie... bez komentarza

    Cholera, strach się bać! Choć czuję się jak sułtan Brunei, to jednak
    niepewnie. W tłoku raźniej!
    Chodzi o to, że jak wszystkim wkoło się powodzi, to dlaczego by nie mi
    też? A jak tylko mi się powodzi, to jak_długo_jeszcze?
    A o mnie: dtp, multimedia, programowanie (15 lat doświadczenia,
    głębokie i szerokie portfolio etc.) - ca. 6-9 tys. netto jako
    freelancer.

    camel[OT]

  • 19. Data: 2006-01-17 06:47:25
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Eastwood napisał(a):
    > opolskie, technik DTP, ze stażem - składanie lokalnej gazety (samemu całość,
    > 20str) zaproponowane-oczekiwane wynagrodzenie 1400 netto, według właściciela
    > okazało się o wiele za wysokie... bez komentarza

    no ale gdzie w opolskiem: w Opolu czy w Prudniku?
    Bo to różnica jest, choć moim zdaniem nie powinna być.
    Ale jest.

    --
    czarny

  • 20. Data: 2006-01-17 09:54:12
    Od: "Jolanta" <s...@p...onet.pl>

    mniej, praca 8 godz dziennie, 5 dni w tygodniu, 3 zmiany