PracaGrupypl.praca.dyskusje › WYSOKOSC ZAROBKOW-RAPORT-NETTO-2006

  • 21. Data: 2006-01-17 10:53:56
    Temat: Re: WYSOKOSC ZAROBKOW-RAPORT-NETTO-2006
    Od: "Eastwood" <f...@o...pl>

    Użytkownik "czarny" <m...@f...art.lp> napisał w wiadomości
    news:dqi3p5$1a3o$3@news2.ipartners.pl...

    > no ale gdzie w opolskiem: w Opolu czy w Prudniku?
    > Bo to różnica jest, choć moim zdaniem nie powinna być.
    > Ale jest.

    W Kedzierzynie, ale to nic nie zmienia :-)

    Pozdr
    Clint

  • 22. Data: 2006-01-17 10:55:45
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    > Cholera, strach się bać! Choć czuję się jak sułtan Brunei, to jednak
    > niepewnie. W tłoku raźniej!
    > Chodzi o to, że jak wszystkim wkoło się powodzi, to dlaczego by nie mi
    > też? A jak tylko mi się powodzi, to jak_długo_jeszcze?
    > A o mnie: dtp, multimedia, programowanie (15 lat doświadczenia,
    > głębokie i szerokie portfolio etc.) - ca. 6-9 tys. netto jako
    > freelancer.

    Tylko pozazdrościć, pogratulować i naśladować...

    Pozdr
    Kriss

  • 23. Data: 2006-01-19 08:37:32
    Od: " Analityk" <s...@N...gazeta.pl>

    arctic <a...@g...pl> napisał(a):

    > lodzkie- doswiadczenie 3 lata - specjalista ds. zaopatrzenia i transportu -
    > lodzkie - 1600 zl
    >

    > ps
    > prosze o stworzenie listy wynagrodzen-wszystkie ktore widzialem w necie sa
    > albo platne albo podaja wartosci srednie
    > napiszcie ile zarabiacie na poszczegolnych dzialach? i jakie wojewodztwa
    >
    > dzieki

    Analityk w dużej firmie produkcyjnej w Gdańsku - 10 000 PLN netto.

    Pozdrawiam
    Analityk

  • 24. Data: 2006-01-19 08:54:09
    Od: " " <t...@N...gazeta.pl>

    arctic <a...@g...pl> napisał(a):

    > lodzkie- doswiadczenie 3 lata - specjalista ds. zaopatrzenia i transportu -
    > lodzkie - 1600 zl

    organizacja pozarządowa - stanowisko: projekt menadżer - praca na umowę
    zlecenie - netto 1150 zł

    prywatna firma w branży samochodowej - stanowisko: menadżer produktu - etat -
    2222 zł

    oba woj śląskie.

  • 25. Data: 2006-01-22 14:31:13
    Od: "tomasz sobkowiak" <s...@N...gazeta.pl>

    arctic <a...@g...pl> napisał(a):

    Moje i osob z mojej rodziny.

    Poznan - Krawcowa - 25 lat doswiadczenia - 2000 PLN netto
    Poznan - szef firmy budowlanej - w branzy 20 lat - 1000 - 5000 PLN netto
    Poznan - student IT - programista - praca na umowe o dzielo - 1000 PLN.