PracaGrupypl.praca.dyskusje › W krakowie to tylko zmasturbowac sie i isc spac....

  • 11. Data: 2002-11-01 12:48:04
    Temat: Re: Odp: W krakowie to tylko zmasturbowac sie i isc spac....
    Od: T...@p...onet.pl

    In article <M...@n...icm.edu.pl>,
    Marcin Lisiecki <m...@p...fm> wrote:

    > In article <aptnn2$aqs$1@info.cyf-kr.edu.pl>, D...@i...pl
    > says...

    > 1. nie narzekac,
    > 2. wziac sie do roboty.
    E, w tym kraju nie ma obecnie uczciwej, dobrze przyzwoicie platnej
    pracy. Czy tez uczciwego, dajacego przyzwoity zysk biznesu.
    TA

  • 12. Data: 2002-11-01 13:15:43
    Temat: Re: W krakowie to tylko zmasturbowac sie i isc spac....
    Od: "Dante" <i...@g...pl>

    Użytkownik Dorota Zawadzka <D...@i...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aprilo$fpi$...@i...cyf-kr.edu.pl...
    > Zadnych perspektyw totalna wiocha jak i w calym kraju....

    w wawie tez to samo , za psie grosze to nawet z domu nie ma sensu sie ruszac
    masz racje wiocha wiocha i jeszcze raz wiocha ten caly kraj
    swoja droga to Twoje miasto duzo przyjemniejsze niz wawa
    no ale to pewnie niewielki dla Ciebie pocieszenie

    pozdro
    Dante

  • 13. Data: 2002-11-02 16:32:10
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    T...@p...onet.pl wrote:

    > E, w tym kraju nie ma obecnie uczciwej, dobrze przyzwoicie platnej
    > pracy. Czy tez uczciwego, dajacego przyzwoity zysk biznesu.

    Racja. Ale na szczęście, tylko dla tych, którzy powyższe sobie wmawiają.

    --
    ___________ (R)

  • 14. Data: 2002-11-06 20:40:48
    Od: Marcin Lisiecki <m...@p...fm>

    In article <T...@n...onet.
    pl>,
    T...@p...onet.pl says...

    > E, w tym kraju nie ma obecnie uczciwej, dobrze przyzwoicie platnej
    > pracy. Czy tez uczciwego, dajacego przyzwoity zysk biznesu.
    > TA

    Jaaasne. Jesli ma sie odpowiednie kwalifikacje i doswiadczenie, to jakos
    nic nie stoi na przeszkodzie. Ja jestem zadowolony :-)

    ..:: pozdrawiam
    ..:: ml

  • 15. Data: 2002-11-06 20:42:41
    Od: Marcin Lisiecki <m...@p...fm>

    In article <aptup6$5ak$1@news.tpi.pl>, i...@g...pl says...

> [...]
    > swoja droga to Twoje miasto duzo przyjemniejsze niz wawa
    > no ale to pewnie niewielki dla Ciebie pocieszenie

    Prawde mowiac, Warszawa jest miastem, w ktorym latwo jest znalezc prace.
    No, chyba, ze szuka jej sie z CV stworzonym metoda Copy-Paste w
    internetu, gdzie jest zamiast konkretow tylko bulgot na temat
    komunikatywnosci, latwosci nawiazywania kontaktow, dokladnosci itp.

    ..:: pozdrawiam
    ..:: ml

  • 16. Data: 2002-11-06 22:40:18
    Od: "Dante" <i...@g...pl>

    Użytkownik Marcin Lisiecki <m...@p...fm> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:M...@n...icm.edu.pl..
    .
    > Prawde mowiac, Warszawa jest miastem, w ktorym latwo jest znalezc prace.

    przeciez nie napisalem ze trudno , ale czy to mozna nazwac "praca" to juz
    inna sprawa
    dla mnie licza sie perspektywy a nie zycie z miesiaca na miesiac

    > No, chyba, ze szuka jej sie z CV stworzonym metoda Copy-Paste w
    > internetu, gdzie jest zamiast konkretow tylko bulgot na temat
    > komunikatywnosci, latwosci nawiazywania kontaktow, dokladnosci itp.

    zgadzam sie z toba ze to jawne bzdury i bardziej liczy sie to co jest
    napisane pod haslem doswiadczenie niz te wszystkie banaly na ktore i tak
    nikt nie zwraca uwagi

    pozdr
    Dante