PracaGrupypl.praca.dyskusjeW Polsce nie ma webdesignerow....? › Re: W Polsce nie ma webdesignerow....?
    From: "gslabs" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: W Polsce nie ma webdesignerow....?
    Date: Sat, 25 Nov 2006 16:46:05 -0000

    "marek" <m...@w...pl> wrote in message news:ek8sp8$nu6$1@inews.gazeta.pl...

    > Osobiscie wiem jak wyglada kilka takich firma. Sa to jedno-kilku osobowe
    > firmy a ogladajac ich strony mozna dojsc do blednego przekonania, ze to
    > jakies molochy.
    > Przykladowo na stronie masz podane adresy do roznych dzialow: marketing,
    > sprzedaz, dzial techniczny itp. a wszytkim zajmuje sie jeden czlowiek
    > mieszkajacy z rodzicami w domu i projektujacym strony.

    Hmm.. Ale jesli wykonane przez taka firme strony dobrze sie maja, rozwijaja
    sie to
    jak dla mnie nie ma najwiekszego znaczenia, kto za tym stoi. Byleby istniaja
    komunikacja klient-wykonawca. Jesli kuleje juz na poczatku, to jak bedzie
    wygladac
    technical service juz po uiszczeniu zaplaty...?

    pozdrawiam
    gslabs