PracaGrupypl.praca.dyskusjeW Polsce nie ma webdesignerow....? › Re: W Polsce nie ma webdesignerow....?
  • Data: 2006-11-27 10:32:32
    Temat: Re: W Polsce nie ma webdesignerow....?
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 27 Nov 2006 10:43:26 +0100, michalek <m...@p...pl>
    w <ekebug$gq$1@news.onet.pl> napisał:

    > No jeśli jest to zapytanie w takim stylu jak to które pojawiło sie
    > właśnie na pl.praca szukana (tu co prawda "zleceniodawca" od razu
    > sugeruje cene i termin) to nie dziwiłbym się braku odpowiedzi
    > --------
    > cytat z pl.praca szukana
    > Zlecę wykonanie pasażu internetowego składającego się z kilkudziesięciu
    > niezależnych sklepów.
    > System będzie przypominał allegro.pl poza tym ze będzie tylko opcja kup
    > teraz.
    >
    > W skład projektu wchodzi
    [ ciach 12 wymagań ]
    > Nie przyjmuje ofert od osób które dopiero zaczynają programować lub umieją
    > napisać prosta stonkę.

    Stonke potrafią napisać.

    > Proszę przesłać kilka prac wykonanych przez siebie.

    W php i z bazami danych, niezłe.

    > Cena wywoławcza 3000zł czas realizacji 3 miesiące ( proszę uwzględnić
    > poprawki i
    > zmiany )

    Nieno, bez jaj, 3 klocki za 3 miesiące pracy? Musiałbym na głowę upaść,
    wolałbym siedzieć na zasiłku, a jakby mnie ktoś zmusił, to bym olał
    zamawiającego.

    > Nie dopuszczam sytuacji że programista przerywa pracę na kilka dni czy
    > tygodni
    > bo musi wyjechać
    > Co kilka dni żądam raportu co jest zrobione
    > System rozliczeń ratalny wraz z postępem prac ( szczegóły później w email )

    Co chyba już się zdarzyło. Raz, albo więcej razy :>

    > Zastrzegam sobie prawo drobnych zmian i poprawek.
    > Nie wykluczam zatrudnienia osoby wykonującej sklep w formie administratora
    > na stałe.

    O Effendi, za 1kzł/miesiąc czy mniej?

    > koniec cytatu :)

    I jeszccze brakuje 'bofvbeonć śzvreqmvhpun cbq fgbłrz', bo za to to tak
    minimum 15 kzł, a bardziej prawdopodobne to 2x więcej.

    ja czyli jakub
    Revoke.