PracaGrupypl.praca.dyskusjeW Polsce nie ma webdesignerow....? › Re: W Polsce nie ma webdesignerow....?
  • Data: 2006-11-27 20:13:41
    Temat: Re: W Polsce nie ma webdesignerow....?
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL> szukaj wiadomości tego autora

    Immona wrote:

    > Ja sie wielokrotnie zetknelam z nie czytaniem maili przez
    > polskie firmy. Jest to jedna z rzeczy, na ktore sie najbardziej
    > skarzyli przedsiebiorcy z zagranicy chcacy kupowac u polskich
    > firm. Nie czytanie maili czesto wynika z tak lekkomyslnego
    > traktowania adresu e-mail, ze robi sie zaspamowany i normalne
    > listy znikaja w masie spamu.

    Mozliwe, ze powodem jest ilosc spamu zalegajacego skrzynki. Ja tez
    sie z tym zjawiskiem zetknalem i dzwonie raczej zamiast pisac jak
    mi zalezy na towarze czy terminie.
    Wracajac do pytania w tytule to moim zdaniem w Polsce jest za duzo
    "webdesignerow" a raczej ludzi oferujacych wykonanie strony.
    Tania strone oparta o bazy mozna dostac kupujac zmodyfikowany
    przez czlowieka platny lub darmowy CMS, przystosowany do wlasnych
    potrzeb zamawiajacego. Napisanie nowego systemu CMS przekracza
    oczekiwane koszty zamawiajacego. Pytanie sformulowane
    enigmatycznie rodzi rownie enigmatyczna odpowiedz lub jej brak w
    ogole.

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,serwis PC,alarmy,kamery,domofony,sterowniki PLC.