PracaGrupypl.praca.dyskusjeW Polsce nie ma webdesignerow....? › Re: W Polsce nie ma webdesignerow....?
  • Data: 2006-11-26 02:55:05
    Temat: Re: W Polsce nie ma webdesignerow....?
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    gslabs wrote:

    > Nasuwa mi sie mysl, ze projektanci www sa tak bardzo zawaleni robota, ze nie
    > chce im
    > sie nawiazywac kontaktow z nowymi klientami. Bo nie wierze, ze nie chca
    > zlecenia w ogole.
    > Jesli w istocie tak jest, to ubolewam nad tym, ze standard kontaktow z
    > klientem w wielu polskich
    > firmach oferujacych swoje uslugi projektowania www jest niewytlumaczalnie,
    > zenujaco niski.

    Ja sie wielokrotnie zetknelam z nie czytaniem maili przez polskie firmy.
    Jest to jedna z rzeczy, na ktore sie najbardziej skarzyli przedsiebiorcy
    z zagranicy chcacy kupowac u polskich firm. Nie czytanie maili czesto
    wynika z tak lekkomyslnego traktowania adresu e-mail, ze robi sie
    zaspamowany i normalne listy znikaja w masie spamu.

    W wielu przypadkach, gdy chcialam cos zamowic, reakcja byla dopiero w
    przypadku telefonu i Tobie tez polecam dzwonic, a nie pisac maila.
    Rzucic sluchawka jest znacznie trudniej niz zignorowac maila i wtedy
    przynajmniej sie dowiesz powodow.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl