PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urząd Pracy w Krakowie - warto?

  • 1. Data: 2005-02-10 10:46:09
    Temat: Urząd Pracy w Krakowie - warto?
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Zastanawiam się nad zarejestrowaniem w nim.
    Tylko problem w tym, że o UP słyszałam złe opinie, że to wyłącznie molochy
    do których raz w miesiącu trzeba się zgłosić by móc znów na kolejny miesiac
    odejść z kwitkiem.
    Czy w takiem razie warto się rejestrowac? Czy krakowski Urząd jest w stanie
    pomóc znaleść mi pracę? Bo mam wrażenie ze tam są tylko oferty
    spawacz/sprzątaczka/mech. samochodowy itp, a większe, poważne firmy wolą dać
    ogłoszenie do GW niż paprać się z papierami w UP.
    Jak to jest? Ktoś z Was znalazł kiedykolwiek fajną pracę przez tą
    instytucje?

  • 2. Data: 2005-02-10 11:20:46
    Temat: Re: Urząd Pracy w Krakowie - warto?
    Od: "jurekh" <h...@o...pl>

    no nie całkiem tak jest ,bo są różne oferty zawsze warto się zarejestrować
    ponieważ można tylko wtedy korzystać z ich ofert.
    Raczej problemem jest to, że nie sprawdzaja ważności ofert. Bierzesz
    skierowanie i w firmie dowiadujesz się że już od miesiąca nieaktualne. Są
    też oferty "na niby"; firmie przyjmą twoje namiary żeby odpowiedzieć że nie
    spełniasz warunków, nawet najbardziej wymyślnych. Ja np starałem się o
    robote na jednej z wyższych uczelni,gdzie warunkiem było ukończenie pewnych
    studiów podyplomowych właśnie na tej uczelni, (ja te studia miałem tam
    właśnie ukończone)i od razu dostałem odpowiedź że nie spełniam warunków
    "prawnych"? nie umiano mi wytłumaczyć co to za warunki, bo inne miałem
    spełnione w nadmiarze. Praca była dla swojaka.
    Ale korzystałem z innych też ofert i raczej dlatego że mi nie odpowiadały
    warunki (najczęściej finansowe) rezygnowałem z nich.
    Faktem że jest to moloch, i należy się zastanowić czy pieniądze wydawane na
    dziesiątki tam zatrudnionych pochodzące z określonego przecież fundusz są
    właściwie wykorzystane. Bo nie sądze czy osoby tam zatrudnione spełniają
    swoje zadanie.
    Zawsze warto się zarejestrować, choćby żeby sie samemu przekonać jak to tam
    działa, tym bardziej że to nic nie kosztuje, a zarejestrowany jako
    poszukujący zgłaszasz się co dwa miesiące.
    pozdrawiam Jurek >

  • 3. Data: 2005-02-10 15:56:15
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    mnie UP znalazl prace
    wlasnie minelo 3 miesiace od chwili kiedy zaczelam pracowac
    stanowisko kierownicze.....
    idz, zarejestruj sie i czesto odwiedzaj Panie dysponujace ofertami (i
    zabierz ze soba kilka egzemplarzy CV)

    pozdrawiam i zycze powodzenia

    Ewa (Kraków)
    www.republika.pl/ewa_pasinska

  • 4. Data: 2005-02-11 13:02:28
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Oki w takim razie w przyszłym tygodni się rejestruje. Tylko najpierw musze
    uprosić babke zeby mnie zameldowała na mieszkaniu ;( (bo meldunek mam w
    innym miescie)

  • 5. Data: 2005-02-11 22:20:05
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    a to faktycznie jest wymog konieczny, nie zapomnij decyzji ze soba.....

    pozdrawiam