PracaGrupypl.praca.dyskusje › Temat pracy magisterskiej po angielsku

  • 1. Data: 2005-02-10 10:27:51
    Temat: Temat pracy magisterskiej po angielsku
    Od: "SM" <s...@w...pl>

    Witam

    Chailbym zaznaczyc w swoim angielskim CV ze moja praca magisterska byla na
    taki to a taki temat, czy ktos wie jak to ładnie ujac po angielsku???

    Dzieki

    Pozdr

    S.m

  • 2. Data: 2005-02-10 13:37:43
    Temat: Re: Temat pracy magisterskiej po angielsku
    Od: "Tomasz" <t...@g...net>

    SM wrote:
    > Witam
    >
    > Chailbym zaznaczyc w swoim angielskim CV ze moja praca magisterska
    > byla na taki to a taki temat, czy ktos wie jak to ładnie ujac po
    > angielsku???

    pod nazwa uczelni dopisz tekst: Master's thesis: ... i tu przetlumaczony
    tytul

    tylko poprawnie przetlumacz tytul pracy mgr ;) i nazwe uczelni ;)

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2005-02-10 16:13:44
    Od: "SM" <s...@w...pl>

    "Tomasz" <t...@g...net> wrote in message

    > pod nazwa uczelni dopisz tekst: Master's thesis: ... i tu przetlumaczony
    > tytul
    >
    > tylko poprawnie przetlumacz tytul pracy mgr ;) i nazwe uczelni ;)

    Dzieki wielkie - o to wlasnie chodzilo!!

    Pozdr

    S.M

  • 4. Data: 2005-02-10 16:36:40
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    On 2005-02-10, SM <s...@w...pl> wrote:
    > Dzieki wielkie - o to wlasnie chodzilo!!

    Jeśli nie będziesz pewny tytułu/nazwy, to zapytaj sie kogoś, kto lepiej
    zna język, albo zapodaj na grupę. To naprawdę nie jest łatwa sztuka -
    sam się kiedyś o tym przekonałem ;-)
    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH